  • Data: 2011-11-24 15:23:58
    Temat: Re: Slask --> WAW piatek + parking Torwar
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-24 14:53, Radarro pisze:
    > się trzeba (Raszyn, jak na Ochotę to jeszcze skrzyżowanie z Łopuszańska
    >
    > Czyli sugerujesz jechac Piaseczno - Mokotow - Czerniakowska i parkowac kolo
    > Torwaru? (zaleznie od miejsca ofc)

    Twój wybór, wg mnie nienajszczęśliwszy ale ma kilka plusów. Nie wiem jak
    do Piaseczna. Od Piaseczna do Warszawy masz średnio zakorkowaną Puławską
    (będziesz jechać "przeciwkorkowo", ale tylko do Dolinki). Potem
    konkretnie zakorkowaną Dolinkę Służewiecką (od razu wskakuj na lewy pas
    bo prawe zjeżdżają na Ursynów i korkują się) aż pod Most Siekierkowski.
    Dalej korek na Czerniakowskiej. Weź poprawkę że od zjazdu z Puławskiej w
    Dolinkę i jazda do ronda pod Mostem Siekierkowskim (zjazd na
    Czerniakowską) zejdzie Ci około 30-40 minut. Do tego jeszcze dorzuć 20
    minut żeby się doturlać do Torwaru.Aaaa..i nie stawaj na chodniku na
    wysokości Torwaru, mimo że będzie pusto - tam SM w takie dni standardowo
    urzęduje waląc mandaty i odholowując. Jeśli będziesz z daleka widział,
    ze nie ma jak stanąć przy Torwarze, to możesz spróbować jadąc
    Czerniakowską skręcić w prawo w Zaruskiego ( mała schowana uliczka,
    jakieś 50m przed Torwarem, zjazd przed kładką dla pieszych). Tam jest
    parking dla kilkunastu aut, o tej porze masz szansę coś znaleźć. W razie
    czego jeszcze zdążysz potem wrócić na Czerniakowską i skręcić w lewo w
    Łazienkowską i tam czegoś szukać.

    --
    MZ
    OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej: