    From: anacron <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Slask - Gdansk - jaki czas?
    Date: Thu, 28 Jun 2012 01:00:58 +0200

    W dniu 2012-06-28 00:52, BQB pisze:

    > Cóż, trzeba będzie wykombinować coś, aby iskra pokazywała zawsze ponad
    > 250 - mało aut poleci więcej. Może by wymienić łopatki wentylatora na
    > metalowe? ;-)

    Wystarczy wygenerować sygnał o odpowiedniej częstotliwości. To
    Dopplerowy miernik, wysyła sygnał, po czym zbiera falę odbita o
    zmienionej częstotliwości. Wystarczyłoby wygenerować taki sygnał z
    którego Isrka1 wyświetli 250. :)

    Test rosyjskich dziennikarza part 1
    http://www.youtube.com/watch?v=UPlrv6Fv0jw

    Test rosyjskich dziennikarza part 2
    http://www.youtube.com/watch?v=4IbtsoGZeug

    Błędy zarejestrowane przez Emila
    http://www.youtube.com/watch?v=0Vojihn_-KQ

    Tendencyjny test Policji w Bydgoszczy, jak po publikacji na stornie
    Emila w Kujawsko-Pomorskiem drastycznie wzrosła liczba nieprzyjętych
    mandatów (kilkukrotnie w ciągu dwóch tygodni). Tendencyjny, bo znów na
    jednym pojeździe i przy przy zachowaniu kątów. :)
    http://www.youtube.com/watch?v=9_uO2F2xJFI