  • Data: 2010-09-04 18:53:30
    Temat: Re: Skystar 2.3
    Od: crazy <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    plessis pisze:
    > Dostalem w prezencie taka stara, uzywana karte (podobno dziala) i
    > zastanawiam sie czy mozna jej jeszcze do czegokolwiek uzyc. Jak poswiece
    > czas na wlozenie do kompa, znalezienie sterownikow, zainstalowanie w
    > systemie to czy bedzie mozliwe uzycie tego do czegokolwiek sensownego...

    Jasne, do odbiory niekodowanej TV oraz kodowanej - potrzebny będzie
    czytnik Phoenix oraz wtyczki do oprogramowania obsługującego kartę.
    Możliwa współpraca z TNK oraz Cyfrą.

    > mam sygnal z astry i hotbird ale hd/dvb-s2 te karty ponoc nie odbieraja

    Tylko DVB-S. MPEG-2 i 4 - to nie zadanie dla karty a kodeków.

    Przydatne linki
    sterowniki:
    http://technisat.pl/index2484.html?nav=Downloads,pl,
    33&amp;pID=174