    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Skype i WP
    Date: Wed, 26 Dec 2012 03:55:58 +0000 (UTC)

    Użytkownik Waldek Godel n...@o...info ...

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/RAM

    Czy Ty naprawdę jako wyjaśnienie podałeś definicję RAMu?

    To może wyjaśnię ponownie, bo nie bez powodu podpiąłem zapytanie pod
    poprzedni wątek.

    Zapytałem, czy skypa można zainstalowac na systemie WP - otrzymałem
    odpowiedź, że tak.
    Czy mam rozumieć, że to tak jest warunkowe dla wielu telefonów, czy może
    tylko wyjątkowo dla tej konkretnej lumii?

    Czy to jest idiotyczny wymysł Nokii, czy może idiotyczne zaprojektowanie
    WP, że na nowym telefonie nie działa taka prosta aplikacja?

    A może to po prostu jakiś błąd i skype musi działać na każdym telefonie z
    WP (ta odpwoiedź wydaje mi się najbardziej intuicyjna - nie wierzę żeby
    miało być inaczej bo musiałbym na starcie uznać, że WP to jakaś porażka)