  • 71. Data: 2017-10-26 07:58:15
    Temat: Re: Skynet coraz blizej
    Od: p...@g...com

    --Zalezy jakim kosztem. Jesli np ograniczajac predkosc na autostradach do 80, to ja
    wyrazam.

    wariant dunski 130 km/h ? jechalismy do Legolandu i po opuszczeniu Niemiec liczba
    wariatow drogowych spadla do zera :-)

    --Nawet jesli przyniesie mi to dodatkowa oszczednosc paliwa :-)

    masz cos przeciwko demokratycznemu referendum ? kapeluszami was przykryjemy :-)

  • 72. Data: 2017-10-26 08:06:15
    Od: p...@g...com

    --Raczej lobby motoryzacyjnego. Nie sądzę, żeby rozsądny kierowca mógł wyrażać
    sprzeciw wobec zmniejszania zagrożenia na drodze.

    dokladnie, brak limitu na autostradach w Niemczech to sprawka lobby niemieckich
    motokoncernow
    http://www.zeit.de/2017/33/verkehrspolitik-tempolimi
    ts-autobahn-deutschland-gefahr
    Niemcy (oczywiscie przypadkowo) znalezli sie w towarzystwie takich krajow jak
    Afganistan, Haiti czy Somalia ktore tez nie maja limitow na autostradach moze dlatego
    ze nie maja autostrad :-)

    korupcja wsrod niemieckich politykow jest faktem, ochrona srodowiska tez ma na nich
    oko, taki Q7 3.0 idacy 200 km/h truje bardziej niz zastep miejskich popierdulek z
    silnikiem ponizej 1L a mimo to chlopaki klepneli mu zielona plakietke :-) kolejny
    szwindel ? he he oczywiscie

  • 73. Data: 2017-10-26 08:25:17
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-10-26 o 07:55, p...@g...com pisze:

    > od 2013r niepotrzebna jest krajowa i wystarczy europejska
    > http://motogazeta.mojeauto.pl/Finanse_i_prawo/Jedna_
    homologacja_wystarczy,a,209379.html

    Nie ma to znaczenia, nadal w większości krajów UE są limity prędkości
    maksymalnej.

  • 74. Data: 2017-10-26 08:30:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-10-26 o 08:25, nadir pisze:

    homologacja_wystarczy,a,209379.html

    > Nie ma to znaczenia, nadal w większości krajów UE są limity prędkości
    > maksymalnej.

    Ale nie we wszystkich.

    --
    Liwiusz

  • 75. Data: 2017-10-26 08:34:45
    Od: nadir <n...@h...org>

    > jak to nie ma jak sa. Byl program o bentleyach i one maja blokade
    > przy 280.

    Nie tylko Bentley ma ogranicznik, większość samochodów go ma, zdaje się
    do 250km/h. Ale nadal takim samochodem można przekroczyć maksymalną
    prędkość dopuszczalną w praktycznie wszystkich krajach Świata.

  • 76. Data: 2017-10-26 08:42:16
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-10-26 o 08:30, Liwiusz pisze:

    > Ale nie we wszystkich.

    Te nie wszystkie, to raptem tylko Niemcy i na dodatek coraz mniej jest
    miejsc gdzie nie ma ustawionego jakiegoś limitu prędkości.
    Nie ma też żadnego problemu żeby po drodze bez ograniczeń prędkości
    poruszać się samochodem z ograniczeniem.

  • 77. Data: 2017-10-26 08:44:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-10-26 o 08:42, nadir pisze:

    > Te nie wszystkie, to raptem tylko Niemcy i na dodatek coraz mniej jest
    > miejsc gdzie nie ma ustawionego jakiegoś limitu prędkości.

    Czyli ograniczenie prędkości byłoby ograniczeniem przez władze tego, co
    obywatelowi wolno, cbdu.

    > Nie ma też żadnego problemu żeby po drodze bez ograniczeń prędkości
    > poruszać się samochodem z ograniczeniem.

    A ja nie widzę powodu, aby takie samochody kupować.

    --
    Liwiusz

  • 78. Data: 2017-10-26 09:49:02
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Thu, 26 Oct 2017 08:34:45 +0200, nadir wrote:
    > Nie tylko Bentley ma ogranicznik, większość samochodów go ma, zdaje się
    > do 250km/h. Ale nadal takim samochodem można przekroczyć maksymalną
    > prędkość dopuszczalną w praktycznie wszystkich krajach Świata.

    Ale u siebie na podwórku nikt ci nie zabroni jechać 250km/h. Kupując
    samochód nie masz przymusu korzystać z niego wyłącznie na drogach
    publicznych.

    Mateusz

  • 79. Data: 2017-10-26 10:38:21
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 26 października 2017 01:58:43 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Samochod moze wiedziec ze wjechal do tunelu albo na parking. I w takiej sytuacji
    system zrobi obejscie gpsa do czasu wyjazdu i zlapania sygnalu. Ty juz sie nie martw,
    dadza rade, bedzie pan zadowolony.

    Ale tak szczerze to fajna rzecz z tego co opisujesz.
    Jak chcesz sobie poszaleć jedziesz na tor.
    A normalnym życiu.
    W wątku obok jest o tesli która ma autopilota i jedzie SAMA.
    jeżeli samochodami w tym momencie kierują ludzie:
    - odległości muszą być większe ze względu na czas reakcji ludzi
    - drugi samochód na światłach rusza dopiero jak ruszy auto przed nimi
    itd
    itd
    a teraz właczamy skynet
    jak samochód hamuje to wszystkim samochodom w tyle że hamuje,
    = można zmieścić więcej aut

    jak pojawia się zielone światło to wszystkie
    samochodu ruszają w momencie
    zapalenia a nie wtedy gdy ruszy auto przed
    = wieksza przepustowość

    Sorry ale w dzisiejszych czasach to człowiek powoli staje się najsłabszym ogniwem w
    całym systemie.
    W tym momencie mój wujek który ma 60 lat przyjeżdża do Krakowa autobusem
    Bo dla niego to za szybko.
    Przyjdzie moment że każdy będzie właczał autopilot bo nie będzie w stanie wjechać na
    skrzyżowanie.

  • 80. Data: 2017-10-26 11:17:46
    Od: p...@g...com

    --Sorry ale w dzisiejszych czasach to człowiek powoli staje się najsłabszym ogniwem w
    całym systemie.

    nie oddamy naszych kierownic bez walki :-)