  • 91. Data: 2017-10-26 14:19:52
    Temat: Re: Skynet coraz blizej
    Od: p...@g...com

    --Troche watpie, bo jak chcesz wpisac w wymogi testu 200 km/h - skoro te male
    samochodziki tego nie potrafia ?

    ustalic limit co 20 km/h i producent musi sie zmiescic, nie miesci -> placi

    --Musza byc rowne wymogi dla wsystkich - stad male predkosci, przyspieszanie 0-100 w
    minute itp :-)

    od czasu Dieselgate juz nikt nie wierzy producentom ani niemieckiemu KBA tylko test
    drogowy sie liczy

    --Jak zwykle sie pytam skad te dane - spytali sie, czy zmierzyli ?

    ankieta

    --No i to, ze ktos jedzie 140, nie oznacza, ze zaglosuje za tym, ze na
    tyle ustawic limit.

    wiec nie ma co sie bac tego referendum, na pewno nie przejdzie :-)

    --Tylko co to jest - autostrada przez miasto, na przedmiesciach ?

    nie jedna tylko kilka:

    http://www.spiegel.de/auto/aktuell/autobahnen-bremen
    -fuehrt-tempo-120-ein-a-546376.html

  • 92. Data: 2017-10-26 14:32:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jakis tam uchodzacy do dzisiaj za madrego powiedzial ze jak ktos na ludziach buduje
    to na blocie buduje. Cos w tym jest.

  • 93. Data: 2017-10-26 14:46:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >--Chyba ze ... ci co jada wolniej ode mnie to niedzielni
    >kapelusznicy, ci co szybciej to przeciez wariaci :-)
    >I to jest sluszna koncepcja :-)

    To jest bardzo sluszna koncepcja, ale trzeba lubiec zap* i nie miec
    weza w kieszeni :-P

    Wtedy ci co jada szybciej to naprawde wariaci, skoro ja jade tak
    szybko jak sie da :-)

    J.

  • 94. Data: 2017-10-26 15:10:26
    Od: p...@g...com

    -- Wtedy ci co jada szybciej to naprawde wariaci, skoro ja jade tak szybko jak sie da
    :-)

    to zalezy od auta choc na moje oko to najszybsze sa firmowe fordy focusy :-)ostatnio
    widzialem magika co na lewym spychal Porsche Cayenne a szli ze 180 km/h
    ogolnie szybko lewym ida dobre fury tak pod 200 KM i lepiej, czasami pojawi sie
    jakies Porsche ryknie silnikiem i towarzystwo poslusznie robi miejsce :-)

  • 95. Data: 2017-10-26 15:43:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >-- Wtedy ci co jada szybciej to naprawde wariaci, skoro ja jade tak
    >szybko jak sie da :-)
    >to zalezy od auta choc na moje oko to najszybsze sa firmowe fordy
    >focusy :-)

    W niemczech to jednak Audi, BMW, Mercedesy ... chyba w tej kolejnosci.

    >ostatnio widzialem magika co na lewym spychal Porsche Cayenne a szli
    >ze 180 km/h

    ostatnio to ja sobie (nie)spokojnie jechalem ~200 za VW Transporter.
    Kogo on tam spychal to nie wiem, bo bydle zaslania :-)

    >ogolnie szybko lewym ida dobre fury tak pod 200 KM i lepiej,

    Do osiagniecia 200km/h wystarcza 120-140 KM. Tyle to dzisiaj
    "wszystkie maja".
    Wszystkie normalne, miejskich econoboxow nie licze :-)

    >czasami pojawi sie jakies Porsche ryknie silnikiem i towarzystwo
    >poslusznie robi miejsce :-)

    A tu czasy sie zmieniaja - jedzie Tesla i nie ma czym ryknac :-)

    Ale po prawdzie to tych aut obok wcale nie slychac przy tej predkosci.
    No moze jakby sie przesiasc do Tesli :-)

    J.

  • 96. Data: 2017-10-26 16:24:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >--Troche watpie, bo jak chcesz wpisac w wymogi testu 200 km/h - skoro
    >te male samochodziki tego nie potrafia ?

    >ustalic limit co 20 km/h i producent musi sie zmiescic, nie miesci ->
    >placi

    Jak limit bedzie rozsadny, to sie okaze, ze TDI to bardzo oszczedny
    silnik :-)

    Jak bedzie z zielonego kapelusza ... to moze i znikna.

    >--Musza byc rowne wymogi dla wsystkich - stad male predkosci,
    >przyspieszanie 0-100 w minute itp :-)
    >od czasu Dieselgate juz nikt nie wierzy producentom ani niemieckiemu
    >KBA tylko test drogowy sie liczy

    W kwestii czystosci spalin, czy ogolnie ?
    Spalanie chyba dalej na hamowni mierza.

    No i jesli jak potrafie vectra 11l/100km spalic, a inni mowia ze 4 -
    to pewnie i emisja z rury jest inna :-P

> [...]

    >na
    >tyle ustawic limit.
    >wiec nie ma co sie bac tego referendum, na pewno nie przejdzie :-)

    Ja tam mysle, ze jakby spoleczenstwo bardzo chcialo, to by lobbying
    koncernow az tak bardzo nie pomogl ;-)

    >--Tylko co to jest - autostrada przez miasto, na przedmiesciach ?
    >nie jedna tylko kilka:
    >http://www.spiegel.de/auto/aktuell/autobahnen-breme
    n-fuehrt-tempo-120-ein-a-546376.html

    Ale wiki dziwne rzeczy pisze
    https://en.wikipedia.org/wiki/Speed_limits_in_German
    " Effective April 9, 2008, the City-State of Bremen began enforcing a
    general 120 km/h (75 mph) speed limit, citing environmental concerns.
    However, Bremen's new limit only impacted an additional 11 kilometers
    of Bremen's 60 kilometers of Autobahn; most Bremen motorways already
    had some speed restriction due to congestion and noise."

    J.

  • 97. Data: 2017-10-26 18:41:11
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    Białym?

  • 98. Data: 2017-10-26 18:50:38
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 26-10-2017 o 18:41, Przemyslaw P. pisze:
    > Białym?

    Cytat Ci zjadło....

  • 99. Data: 2017-10-26 19:39:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Po co rfid.
    >Wkladasz pj w dziure i przez net sa sprawdzone uprawnienia.
    >Kamera w samochodzie robi fotke i ja przesyla do sprawdzenia czy to
    >pj kierowcy.
    >A za moment tylko kamera sprawdzajaca w bazie danych buzke.

    Czytnik linii papilarnych. Albo czytnik chipa wszczepionego przy
    narodzeniu.

    Ale PJ nadal bedzie, bo z czego beda urzednicy zyli :)

    J.

  • 100. Data: 2017-10-26 19:53:43
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 26 października 2017 15:43:41 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > ostatnio to ja sobie (nie)spokojnie jechalem ~200 za VW Transporter.
    > Kogo on tam spychal to nie wiem, bo bydle zaslania

    Biały ten VW był?