  • Data: 2017-10-25 10:29:27
    Temat: Re: Skynet coraz blizej
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-25 o 10:19, Kris pisze:

    > No i ok.
    > Ale pod Twoja odpowiedzią doprecyzowałem/zapytałem o inny przypadek

    Nie widzę powodu, aby zajmować się twoim przypadkiem.

    > a Ty ciągle o tym pierwszym.

    Nie, nie rozważam konkretnego przypadku, tylko krytykuję sztywne
    ograniczenie prędkości, sugerując, że uniemożliwi ono czasem prawidłowe
    wykonanie manewru wyprzedzania. Podawanie przez ciebie przykładu, kiedy
    wyprzedzanie będzie zabronione nie zmienia nic w mojej argumentacji.

    > Grupa jest dyskusyjna wiec podyskutować można. Obowiązku dyskusji nie ma więc jak
    nie chcesz dyskutować/nie masz nic do powiedzenia to możesz nie odpisywać.

    No więc dyskutujemy o blokadzie możliwości wykonania manewru.

    > Czasami na skrzyżowaniu jest zakaz skrętu w prawo, nie oznacza to że na innych
    skrzyżowaniach w prawo skręcać nie można.
    > ;)

    Idąc w taką analogię:

    - Skynet wprowadza zakaz skręcania kierownicą w prawo, to uniemożliwi
    skręt w prawo na skrzyżowaniu!

    (Kris wyskakuje jak filip z konopi) - "Czy jest możliwe skręcanie w
    prawo na skrzyżowaniu z zakazem skrętu w prawo?"

    Co ma piernik do wiatraka?

    --
    Liwiusz