  • Data: 2017-11-20 13:13:43
    Temat: Re: Skynet. Głupota i ślepota RadosławaF.
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiscie jakby tak pojezdzic z danym kierowcą caly dzien i podliczyc
    > zlamane przepisy, to by sie pewnie okazalo ze takich calkiem
    > przepisowych to malo jest :-)

    Myślisz że zdałbyś dzisiaj prawo jazdy ?

    Z innej bajki:

    Dwa tygodnie temu byłem w Angli.
    Ląduje, odbierają mnie kierowca jedzie te 40mil/h na dwupasmówce.
    w pierwszej chwili pomyślałem o co chodzi.
    Po godzinie jak naliczyłem 6 fotoradarów zrozumiałem.
    Wraca
    Żona mnie odbiera. Wieczór,deszcz.
    Jedzie w mieście te 60km/h.
    Zjeżdża na lewy pas. Bo na nastepnych światłach ma skręcać.
    Jakiś gość z tyłu dojeżdżą i miga jej długimi.
    I to było w mieście Krakowie a nie gdzies na autostradzie.
    I tak się zastanawiam gdzie lepiej?
    Każdy kija ma dwa końce.