  • Data: 2012-08-07 00:15:03
    Temat: Re: Skutki braku ABS-u
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "t?"

    > Z drobnym ABS-em nie będzie jak na sankach, z gorszym może i trochę
    > będzie, ale nie bokiem.

    > Chyba żartujesz.

    Nie nie żartuję, jak zablokujesz koła to sobie możesz kręcić kierownicą
    jak chcesz i tak pojedziesz prosto, dopiero ABS daje mozliwość skrętu z
    całkowicie wciśniętym pedałem hamulca, z czego najwyraźniej skorzystał
    kierowca na filmiku.
    Zdaje się, że najbliżej prawdy jest Tomek Pyra, który pisze o
    odpuszczeniu hamulca przy skręconyc kołach będących już w poślizgu.