  • Data: 2014-05-12 11:29:35
    Temat: Re: Skuter na kat.B
    Od: Magic <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-12 09:53, Jarek Pudelko pisze:

    > A ja bym tak na serio chcial zapytac jaka jest roznica miedzy motocyklem
    > 125ccm z automatyczna i zwykla skrzynia biegow.
    > Praktyczna roznice znam ale jaka to roznica ze wzgledu na hmmm
    > bezpieczenstwo ruchu etc? Jakaz to mysl w glowie ustawodawcy krazyla, ze
    > taki warunek postawil...

    Akurat w głowach ustawodawców od ruchu drogowego bardzo często krąży
    niewiadomoco, ale na pewno nie myśl ;) chociaż tu jest coś na rzeczy.
    Pewnie uznali, że kierownik puszki nie będzie w stanie ogarnąć
    synchronizacji rąk i nóg razem z pilotowaniem dwóch kółek. Jazda skutem
    jest jednak prostsza.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj