  • Data: 2010-06-17 20:46:35
    Temat: Re: "Skuter" 125ccm?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Ivam pisze:

    > W ciagu ostatnich 6 nie bylem w ogole. Ale mam pechowy miesiac i w
    > przeciagu ostatnich 2 tygodni mialem juz 5 kontroli (pj, dr i
    > ubezpieczenie). Z czego 4 jak jechalem puszka.
    >
    > Czyli: roznie w zyciu bywa;)

    Dokładnie.

    To jest osobista kalkulacja bezpośrednio zainteresowanego i może się
    opłacać.

    Jadąc na egzamin na prawko B (notabene po 10 latach po odbębnieniu kursu
    ;) - tylko wcześniej prawka B nie potrzebowałem zbyt pilnie) łapałem
    stopa (autobus nawalił). Podwiózł mnie człowiek (z prawkiem) który
    opowiadał o swoim znajomym, który właśnie doszedł do wniosku, że
    robienie prawka mu się nie opłaca i przez ostanie 10 lat wyszedł sporo
    "do przodu" (ma w nosie punkty i związane z tym dodatkowe wydatki i
    fatygę w związku z ponownymi egzaminami, a na mandaty z fotoradarów go
    stać). Jeździć umie szybko i bezpiecznie, ale ma taki sposób na
    postawienie się establiszmentowi i biurwokracji.

    I póki jeździ bezpiecznie, to ja prywatnie mam w nosie, czy ma prawko i
    nie będę go potępiał tylko z powodu formalizmów.

    PS: ku swojemu zaskoczeniu zdałem za pierwszym podejściem... Mandatów
    (odpukać) póki co nie nałapałem - choć okolica najeżona "budkami", ale
    ja jeżdżę spokojnie - a prawko się przydało przy zmianie pracy na
    lepszą. Więc akurat mi prawko się opłaciło. Czyli jak pisałeś: różnie
    bywa ;)