  • Data: 2010-06-17 21:50:32
    Temat: Re: "Skuter" 125ccm?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Ivam pisze:

    > (...)
    >
    > Osobiscie? Lata mi to czy obcy mi czlowiek ma to prawko czy nie. Znanej
    > mi osobie jednak polece zrobienie - fundusz gwarancyjny potrafi zajsc za
    > skore (podobno).

    A co ma fundusz gwarancyjny do braku prawa jazdy? Fundusz gwarancyjny
    czepia się przy braku ubezpieczenia OC. Nie myl spraw.

    > Tylko wkurza mnie to, ze mimo wszystko duzo ludzi
    > jezdzi (albo wiekszosc miskow mysli, ze tak jest) na moto bez prawka i

    Mnie bardziej wkurza, że ludzie z prawkiem jeżdżą niebezpiecznie i/lub
    chamsko. Cóż - kwestia priorytetów ;->

    > ja mam dodatkowa kontrola _tylko_i_wylacznie_prawka_, bo przewiozlem sie
    > cudzym, rzucajacym sie w oczy, szpanerskim moto (tak wynikalo z gadania
    > miskow).

    Ojej. Jedna kontrola. Przeżyłeś? ;->

    > A to taki buntownik jest? Wszystko byleby sprzeciwic sie sytemowi? Byli
    > tacy chyba w stanach ameryki... jakos w latach '70. Kurka nie moge sobie
    > przypomniec - hipopotami, czy jakos tak;)

    Nie wiem, nie znam osobiście.

    BTW: gdzie wyczytałeś to "wszystko"? Czyżbyś dorwał się do starych
    zapasów LSD jakiegoś "hipopotama"? ;->