  • 11. Data: 2011-08-24 09:59:38
    Temat: Re: Skuteczny szuwaks na zaschnięte robale :-)
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Witam,

    > Zabrałem z domu co było pod ręką i poszedłem do garażu szorować szybę.
    > Tradycyjnie spray do mycia szyb nie na wiele się zdał, robale miały się
    > dobrze (jeśli rozsmarowanie na szybie można tak nazwać;)). Na drugi
    > ogień poszła pianka do czyszczenia piekarników firmy W5 (z Lidla), na
    > bazie amoniaku. I to był strzał w 10tkę :-) Robale niemal same spłynęły
    > po szybie, a szorstka gąbka tylko ułatwiła mi zadanie - jak w reklamie
    > TV ;) Najlepiej psiknąć i poczekać ze 30s (aż trochę odparuje amoniak)
    > Chwalę się, a może komuś się przyda - akurat taka pora roku... ;-)))

    Cóż, a jak ma się lakier ?????

    Ja używam takiego psikacza NUTA - jest super, lakieru nie niszczy.

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

  • 12. Data: 2011-08-24 10:18:22
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Wątpię, żeby samochodowe wytrzymywały kilka godzin w temperaturze
    > powyżej 200'C.

    Wątpię żeby 10ml pianki do zastosowań _domowych_ miało doprowadzić do
    biodegradacji mojego samochodu.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 13. Data: 2011-08-24 10:25:47
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 24-08-2011 09:59, Grzegorz pisze:
    \> Cóż, a jak ma się lakier ?????
    > Ja używam takiego psikacza NUTA - jest super, lakieru nie niszczy.

    Psiknąłem troszkę na maskę, nic się nie stało ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 14. Data: 2011-08-24 10:42:06
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    Jest taki szuwaks:
    http://sklep.organika.com.pl/index.php?page=shop.pro
    duct_details&flypage=flypage.tpl&product_id=144&cate
    gory_id=24&option=com_virtuemart&Itemid=15
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 15. Data: 2011-08-24 10:43:36
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Jest taki szuwaks:
    > http://sklep.organika.com.pl/index.php?page=shop.pro
    duct_details&flypage=flypage.tpl&product_id=144&cate
    gory_id=24&option=com_virtuemart&Itemid=15

    Kiedyś miałem jakiś marketowy, dedykowany do robali i działał mniej
    więcej tak samo słabo jak płyn do szyb. Dlatego zniechęciłem się ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 16. Data: 2011-08-24 15:41:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 23 Aug 2011 20:10:51 +0200, w
    <0...@4...com>, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> napisał(-a):

    > Skoro tak dobrze podziałało na szyby, to odpływ pewnie wzorowo został
    > odrożniony (oby nie do gołej blachy ;) ).

    A tak przy okazji -- co polecacie do udrożnienia odpływu?
    Niestety, przy ulewach widzę kapanie spod deski.

    Kret odpada :).

  • 17. Data: 2011-08-24 20:56:50
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Gumowe są, nie sądzę żeby to była jakaś kosmiczna technologia.

    ojj zdziwiłbyś się jakie kombinacje technologiczne i kombinacje tworzyw robi
    się przy produkcji uszczelek samochodowych, nie wiem czy i jak z nimi
    reaguje amoniak bo nie zajmuję się samymi tworzywami,

    brat

  • 18. Data: 2011-08-24 20:59:28
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 24-08-2011 20:56, bratPit pisze:

    > ojj zdziwiłbyś się jakie kombinacje technologiczne i kombinacje tworzyw
    > robi się przy produkcji uszczelek samochodowych, nie wiem czy i jak z
    > nimi reaguje amoniak bo nie zajmuję się samymi tworzywami,

    Pisałem o uszczelce piekarnika :-)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 19. Data: 2011-08-24 21:20:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 24 Aug 2011 10:18:22 +0200, DoQ napisał(a):

    > Wątpię żeby 10ml pianki do zastosowań _domowych_ miało doprowadzić do
    > biodegradacji mojego samochodu.

    _agresywnej_ pianki ! Bo nieagresywna widac nie czysci wystarczajaco
    dobrze.

    przy czym w piekarniku to nie wiem czy uszczelka jest gumowa czy
    silikonowa, za to ta pianka nie powinna szkodzic rekawicom ochronnym.

    Ale jak zareaguje na to lakier - daj znac po kilku myciach :-)

    J.

  • 20. Data: 2011-08-24 21:21:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 24-08-2011 21:20, J.F. pisze:

    > Ale jak zareaguje na to lakier - daj znac po kilku myciach :-)

    Nie złazi, po deszczu też nie widać żeby coś złaziło :)

    Pozdrawiam
    Paweł