    From: Arni <a...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Skurer aprilia?
    Date: Sat, 19 Mar 2011 21:32:14 +0100

    Tom01 pisze:

    > Ustawa o ruchu drogowym = Kodeks drogowy

    pojazd rejestruje się i użytkuje na podstawie prawa. W polskim prawie
    nie wystepuje pojecie "kodeks drogowy". Jest za to Ustawa Prawo o Ruchu
    Drogowym i dokumenty wykonawcze do niej. Co prawda wikipedia podaje, że
    "kodeks drogowy" to wspólna nazwa wszystkich aktów prawnych,
    regulujących zasady ruchu drogowego w państwie ale:

    - wikipedia nie jest wykładnią prawa
    - nawet jesli by była to powuższe równianie jest również nieprawdziwe

    > Przypieprzyć bez sensu też. Człowiek zapytał o konkretną rzecz. Zupełnie
    > nie związaną z przepisami.

    no własnie o tym piszę.

    --
    Arni Toruń