  • Data: 2016-12-14 10:30:50
    Temat: Re: Skrzyżowanie, rondo.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości
    Wed, 14 Dec 2016 08:37:15 +0100, w <o2qstm$5ug$1@news.mixmin.net>,
    "EdekS"<u...@s...pl> napisał(-a):
> [...]

    No wlasnie, droga to wieksza calosc, ma np swoj numer i wytyczony
    przebieg, ma np dwie osobne jezdnie, i ten termin oznacza przeciecie
    wszystkich 4 jezdni.

    >Bzdura. Łączą się poprzez ich skrzyżowanie, którym jest właśnie
    >rondo.

    Z tym, ze zauwaz, ze to mozna interpretowac dwojako.
    Polaczenie drogi dojazdowej z okólna, a ruch na tym mini-skrzyzowaniu
    odbywa sie dookola wyspy, podobnie jak na innych "skrzyzowaniach
    czastkowych" tej drogi okolnej.

    >Idąc dalej autostrady się nie krzyżują, no bo nie łączą się ze sobą,
    >a pomocą
    >łączników.

    Bo sie nie krzyzuja - "w jednym poziomie". Choc chodzi mi po glowie,
    ze gdzies jest skrzyzowanie jednopoziomowe - jak sie ustawi jezdnie
    rownolegle i polaczy ruch a potem rozwidli na odpowiednio dlugim
    dystansie, to wychodzi niemal bezkolizyjnie.

    Ale polaczenia i rozwidlenia autostrad sie zdarzaja.
    No i tu mam zagwozdke - bo definicja mowi "drog", wiaduktow tam troche
    jest, ale polaczen i rozwidlen jezdni w jednym poziomie tez troche
    jest.

    No i te znaki A7 na koncu lacznika w wezlach ... znak sie stawia przed
    skrzyzowaniem, wiec to skrzyzowanie drogi-lacznika z droga-autostrada
    :-)
    Ale znak "koniec autostrady" daleko albo brak, wiec gdzie ta zmiana
    drogi :-)

    J.