eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySkrzynia automatyczna › Re: Skrzynia automatyczna
  • X-Received: by 2002:a1f:2f8b:: with SMTP id v133-v6mr1425370vkv.10.1526235195836;
    Sun, 13 May 2018 11:13:15 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a1f:2f8b:: with SMTP id v133-v6mr1425370vkv.10.1526235195836;
    Sun, 13 May 2018 11:13:15 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!feeder.erje.net!2.eu.feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed7.news.xs
    4all.nl!85.12.16.68.MISMATCH!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!pee
    r01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.iad!feed-me.highwinds-media.com!new
    s.highwinds-media.com!x25-v6no6166380qto.0!news-out.google.com!k3-v6ni490qtj.0!
    nntp.google.com!x25-v6no6166356qto.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.goog
    legroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 13 May 2018 11:13:15 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <pd9ssu$6dv$1@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=64.4.90.163;
    posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
    NNTP-Posting-Host: 64.4.90.163
    References: <5af1a4ad$0$605$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <pcvpq5$99d$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <pcvvod$fgv$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <pd27hl$n7c$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <pd4tfm$tu5$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <pd66k8$igt$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <pd7ltp$eru$1@node2.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <pd8vt6$97q$3@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <pd9ssu$6dv$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <1...@g...com>
    Subject: Re: Skrzynia automatyczna
    From: s...@g...com
    Injection-Date: Sun, 13 May 2018 18:13:16 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 3532
    X-Received-Body-CRC: 1106922989
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2631290
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu niedziela, 13 maja 2018 12:33:20 UTC-5 użytkownik RadoslawF napisał:
    > W dniu 2018-05-13 o 16:29, s...@g...com pisze:
    >
    > >>> Moglbym ci pokazac lancuch napedzajacy wiezyczke koparki czy dzwigu i
    powiedziec ze nie masz racji. Mialbym racje ale tez bym splaszczyl sprawe.
    > >>
    > >> Nie ryzykuj.
    > >> W dźwigu 10 tonowym liny mają 2,5 do 3 ton wytrzymałości/udźwigu.
    > >>
    > >>
    > >
    > > Widze ze nie czytasz uwaznie.
    > > Wspomnialem o lancuchu napedu oborotu wiezyczki a nie o mechanizmie dzwigowym.
    > > Tam nizej czesto stosowalo sie naped lancuchowy bo nie wymagal takiej precyzji
    wykonania jak wieniec zebaty i kolo go napedzajace.
    >
    > Nie wspomniałeś że chodzi o napęd obrotu co widać w cytacie.
    > A tak z ciekawości to jakie dźwigi miały taki napęd łańcuchowy?
    >
    >

    W cytacie dokladnie widac co mialem na mysli.

    A nawet jak zainterpretowales ze to naped dzwigu to wniosek ze sila na lancuchu
    napedowym ma sie bezposrednio do obciazenia liny jest tez nieprecyzyjna poniewaz w
    wierzyczce tez sa przekladnie czy to do podnoszenia ramienia czy tez do wlasnie
    dzwigania ladunku.

    Widzialem taki naped w dzwigach i koparce na polskich budowach.
    Niestety nie znalazlem fotek aby uwiarygodnic temat.
    I nawet nie wiem czy to byly produkty z naszego bloku czy jakis wynalazek
    przywleczony z zachodu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: