    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Skrzynia automatyczna
    Date: Thu, 10 May 2018 13:58:19 +0200

    On Thu, 10 May 2018 12:48:51 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Sa inne wymagania.

    Jakie? Ja mam wymagania by olej w skrzyni się wymieniał razem z
    silnikowym.

    > A pozostaje tez inny powod prozaiczny - w skrzyni masz np 2l oleju,
    > ktory warto wymienic co 100 kkm.
    > A dodatkowe 2l oleju do silnika wymieniane co 10kkm swoje kosztuje.

    Chyba zartujesz, koszt oleju w porównaniu do paliwa to śmieszny jest.
    Rocznie na paliwo wydaję 12k, rocznie na olej silnikowy cirka 200.
    Olej 60x jest tańszy. Mógłbym wymieniać go co drugi miesiąc, jeśli
    to by sprawiło, że do 500kkm miałbym się nie przejmować skrzynią.

    --
    Marek