-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Agent" <w...@o...ue>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Skrzynia MMT Toyoty
Date: Wed, 13 Oct 2010 14:15:27 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 29
Message-ID: <i947t2$134$1@news.onet.pl>
References: <6...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: mail.cekol.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1286972130 1124 213.17.193.243 (13 Oct 2010 12:15:30 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Oct 2010 12:15:30 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2317861
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Wojciech Czaplinski" <t...@o...pl> napisał w
wiadomości news:6a48.00000081.4cb579ee@newsgate.onet.pl...
> Witam,
>
> żonie wpadł w oko Auris 1,6 ze skrzynią MMT. Macie doświadczenia w jeździe
> tym
> wynalazkiem? Zagraniczne fora pełne są zarówno horror stories jak i
> pochwał -
> sam nie wiem co o tym sądzić.
>
Mam doświadczenie z Corolla 1.6 MMT. Biegi w trybie automatycznym
przelączają się fatalnie, przy przyspieszaniu czuć silnie hamowanie i
dopiero następuje zmiana biegu. Wszyscy jadą tym autem tak jak słuchali
jakiejś ostrej muzy heavy metalowej :) - znaczy kiwaja głowami.. Efekt
szarpania jest mniej wyczuwalny jeśli przyspiesza się delikatnie np w
jeździe miejskiej. W aucie jakim jeździłem były jeszcze dodatkowo łopatki
przy kierownicy i to ratowało wszystko. Włączałem wtedy tryn M i robiłem
tak że tuz przed zmianą biegu puszczałem na moment gaz i wtedy cyk łopatką.
To powoduje że auto nie szarpie prawie wcale. W tym trybie biegi zminia się
manualnie z wyjątkiem kiedy aby nie zadławić silnika redukcja następuje
automatycznie. Podsumowując - jak dla mnie wynalazek tylko do użytku na
manualu kiedy sie popuszcza gaz przed zmianą - wtedy efekt jest taki jakbys
jechał z ręczną ale nie boli cie noga od sprzegła. Na automacie to tylko jak
jeździ sie delikatnie. Minus jeszcze jest taki ze troche ciezko jest ruszyc
o pare centymetrów np przy parkowaniu bo nie ma czegoś takiego jak w zwykłym
automacie ze po puszczeniu hamulca auto jedzie do przodu. Albo stoi albo
rusza dość żwawo.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.10.10 14:22 glang
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalił się autobus :-)
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
Najnowsze wątki
- 2025-03-14 Spalił się autobus :-)
- 2025-03-14 Policjanci z Piątku
- 2025-03-14 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-14 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2025-03-14 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-14 VAT-R Umowa najmu na adres zamieszkania
- 2025-03-14 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-14 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-03-14 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-14 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-14 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-13 Raspberry Pi 3 Model B+
- 2025-03-13 Kuchenka elektryczna
- 2025-03-12 test
- 2025-03-13 własny ekran startowy