eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySkrzynia MMT ToyotyRe: Skrzynia MMT Toyoty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Agent" <w...@o...ue>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Skrzynia MMT Toyoty
    Date: Wed, 13 Oct 2010 14:15:27 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 29
    Message-ID: <i947t2$134$1@news.onet.pl>
    References: <6...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: mail.cekol.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1286972130 1124 213.17.193.243 (13 Oct 2010 12:15:30 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Oct 2010 12:15:30 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2317861
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Wojciech Czaplinski" <t...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:6a48.00000081.4cb579ee@newsgate.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > żonie wpadł w oko Auris 1,6 ze skrzynią MMT. Macie doświadczenia w jeździe
    > tym
    > wynalazkiem? Zagraniczne fora pełne są zarówno horror stories jak i
    > pochwał -
    > sam nie wiem co o tym sądzić.
    >
    Mam doświadczenie z Corolla 1.6 MMT. Biegi w trybie automatycznym
    przelączają się fatalnie, przy przyspieszaniu czuć silnie hamowanie i
    dopiero następuje zmiana biegu. Wszyscy jadą tym autem tak jak słuchali
    jakiejś ostrej muzy heavy metalowej :) - znaczy kiwaja głowami.. Efekt
    szarpania jest mniej wyczuwalny jeśli przyspiesza się delikatnie np w
    jeździe miejskiej. W aucie jakim jeździłem były jeszcze dodatkowo łopatki
    przy kierownicy i to ratowało wszystko. Włączałem wtedy tryn M i robiłem
    tak że tuz przed zmianą biegu puszczałem na moment gaz i wtedy cyk łopatką.
    To powoduje że auto nie szarpie prawie wcale. W tym trybie biegi zminia się
    manualnie z wyjątkiem kiedy aby nie zadławić silnika redukcja następuje
    automatycznie. Podsumowując - jak dla mnie wynalazek tylko do użytku na
    manualu kiedy sie popuszcza gaz przed zmianą - wtedy efekt jest taki jakbys
    jechał z ręczną ale nie boli cie noga od sprzegła. Na automacie to tylko jak
    jeździ sie delikatnie. Minus jeszcze jest taki ze troche ciezko jest ruszyc
    o pare centymetrów np przy parkowaniu bo nie ma czegoś takiego jak w zwykłym
    automacie ze po puszczeniu hamulca auto jedzie do przodu. Albo stoi albo
    rusza dość żwawo.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: