-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Agent" <w...@o...ue>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Skrzynia MMT Toyoty
Date: Wed, 13 Oct 2010 14:15:27 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 29
Message-ID: <i947t2$134$1@news.onet.pl>
References: <6...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: mail.cekol.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1286972130 1124 213.17.193.243 (13 Oct 2010 12:15:30 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Oct 2010 12:15:30 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2317861
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Wojciech Czaplinski" <t...@o...pl> napisał w
wiadomości news:6a48.00000081.4cb579ee@newsgate.onet.pl...
> Witam,
>
> żonie wpadł w oko Auris 1,6 ze skrzynią MMT. Macie doświadczenia w jeździe
> tym
> wynalazkiem? Zagraniczne fora pełne są zarówno horror stories jak i
> pochwał -
> sam nie wiem co o tym sądzić.
>
Mam doświadczenie z Corolla 1.6 MMT. Biegi w trybie automatycznym
przelączają się fatalnie, przy przyspieszaniu czuć silnie hamowanie i
dopiero następuje zmiana biegu. Wszyscy jadą tym autem tak jak słuchali
jakiejś ostrej muzy heavy metalowej :) - znaczy kiwaja głowami.. Efekt
szarpania jest mniej wyczuwalny jeśli przyspiesza się delikatnie np w
jeździe miejskiej. W aucie jakim jeździłem były jeszcze dodatkowo łopatki
przy kierownicy i to ratowało wszystko. Włączałem wtedy tryn M i robiłem
tak że tuz przed zmianą biegu puszczałem na moment gaz i wtedy cyk łopatką.
To powoduje że auto nie szarpie prawie wcale. W tym trybie biegi zminia się
manualnie z wyjątkiem kiedy aby nie zadławić silnika redukcja następuje
automatycznie. Podsumowując - jak dla mnie wynalazek tylko do użytku na
manualu kiedy sie popuszcza gaz przed zmianą - wtedy efekt jest taki jakbys
jechał z ręczną ale nie boli cie noga od sprzegła. Na automacie to tylko jak
jeździ sie delikatnie. Minus jeszcze jest taki ze troche ciezko jest ruszyc
o pare centymetrów np przy parkowaniu bo nie ma czegoś takiego jak w zwykłym
automacie ze po puszczeniu hamulca auto jedzie do przodu. Albo stoi albo
rusza dość żwawo.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.10.10 14:22 glang
Najnowsze wątki z tej grupy
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
- Kultura zapie....ania
- Gdańsk się skończył dla mnie.
- Elektryki z południa lecą do ciepłych krajów :)
- Re: Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- Czy turbiny muszą "mielić" ptaki? ;-)
- Fiaciki Panda
- Toyota zmniejsza produkcję elektryków do MILIONA a Volvo jednak będzie SPALINOWE
- Tesla
- rozstaw 5 x 112 mm
- Hej, Shreku!
- Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Re: Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
Najnowsze wątki
- 2024-09-16 zapora Stronie Slaskie
- 2024-09-16 powodz
- 2024-09-16 Aple ma przycisk APARATU. SERIO? Tyle lat im to zajęło?
- 2024-09-15 Mulitisim
- 2024-09-15 Jaki telefon dla "SENIORA"? ;-)
- 2024-09-18 Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
- 2024-09-17 Kultura zapie....ania
- 2024-09-17 Gdańsk się skończył dla mnie.
- 2024-09-16 Elektryki z południa lecą do ciepłych krajów :)
- 2024-09-16 Re: Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- 2024-09-17 Wybuchające pagery
- 2024-09-18 szukam speca od mini-remontow (w w-wie)
- 2024-09-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-18 Kraków => Java Full Stack Developer (Angular/React) <=
- 2024-09-18 Warszawa => Projektant/Programista React Native <=