  • 21. Data: 2010-05-02 07:13:54
    Temat: Re: Skrypt zmieniający orientację ekranu
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Sun, 02 May 2010 02:01:07 +0200, Marek napisał(a):

    > No i piszę tu właśnie sprzęcie komputerowym klasy PC :-) Nie mam Maca
    > tylko PCta.

    Napiszę to bardziej dosłownie.
    pl.comp.pecet to grupa sprzętowa (hardware) zajmująca się tylko i wyłącznie
    sprzętem (hardware) i z reguły nie poruszająca problemów związanych z
    oprogramowaniem (software) i wszelakimi systemami operacyjnymi. Jeżeli tego
    nie potrafiz zrozumieć to jesteś trollem lub... współczuję Twoim bliskim.

    j.w.

    --
    Marcin

  • 22. Data: 2010-05-02 07:17:20
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Sun, 02 May 2010 01:39:38 +0200, Marek napisał(a):

    > Nie, na ms-windows.xp. Nie chce przenosić się na NT aby nie dublować

    Windows 7 podobnie jak XP, Vista to systemy klasy Windows NT i to jest
    najwłaściwsza grupa do zadania tego pytania.
    --
    Marcin

  • 23. Data: 2010-05-02 08:49:46
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-05-02 09:17, MarcinCz pisze:

    > Windows 7 podobnie jak XP, Vista to systemy klasy Windows NT i to jest
    > najwłaściwsza grupa do zadania tego pytania.

    Tak, już tam uderzyłem właśnie choć, zgodnie z przypuszczeniami, z
    marnym póki co efektem. Ale chyba masz rację - spośród wszystkich grup
    chyba będzie to najbardziej zbliżona tematycznie.

  • 24. Data: 2010-05-02 09:01:33
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-05-02 09:13, MarcinCz pisze:

    > nie potrafiz zrozumieć to jesteś trollem lub... współczuję Twoim bliskim.

    Teraz tu już przegiąłeś. Twoje chamstwo naraża na większy szwank Twoich
    bliskich niż moja nieznajomość tematyki grupy - moich bliskich. Do tego
    posługujesz się sformułowaniami, których nie rozumiesz. Zgodnie z
    definicją trollowania Ty jesteś jego przedstawicielem. Zadbam o Twoją
    edukację i przytoczę definicję:

    "Trollowanie (trolling) - antyspołeczne zachowanie charakterystyczne dla
    forów dyskusyjnych i innych miejsc w Internecie, w których prowadzi się
    dyskusje.

    Trollowanie polega na zamierzonym wpływaniu na innych użytkowników w
    celu ich ośmieszenia lub obrażenia (czego następstwem jest wywołanie
    kłótni) poprzez wysyłanie napastliwych, kontrowersyjnych, często
    nieprawdziwych przekazów czy też poprzez stosowanie różnego typu
    zabiegów erystycznych."

    Ja nie próbowałem ośmieszania lub obrażania Ciebie trollu jeden.

    PLONK
    (sam sobie poszukaj co to oznacza)

  • 25. Data: 2010-05-02 09:27:24
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Sun, 02 May 2010 11:01:33 +0200, Marek napisał(a):

    > Ja nie próbowałem ośmieszania lub obrażania Ciebie trollu jeden.
    Niezbadane są scieżki jakimi podążają myśli Twe...
    > PLONK
    > (sam sobie poszukaj co to oznacza)
    Też znam parę pasujących do tej sytuacji:
    ROTFL i
    EOT

    --
    Marcin