eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecet › Skrypt zmieniający orientację ekranu
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 25

  • 1. Data: 2010-04-29 14:31:20
    Temat: Skrypt zmieniający orientację ekranu
    Od: Marek <b...@e...com>

    Witam,

    Czy ktoś z Was posiada skrypt dla Windows 7 zmieniający orientacje
    monitora 0 / 90 stopni (o ile to wykonalne za pomocą skryptów) lub zna
    składnię polecenie shellowego?

    Ewentualnie chciałbym samodzielnie napisać sobie taki skrypt jednakże
    trudno w MSDNie odszukać obiekt WSH do sterowania ekranem. Może znacie
    przynajmniej właściwą grupę poruszającą taką tematykę? Pod systemami
    operacyjnymi rozwiązywane są problemy z driverami itp, w grupach dla
    programistów rozmowy dotyczą konkretnego języka programowania, nie ma
    nic pomiędzy.


  • 2. Data: 2010-04-29 15:05:50
    Temat: Re: Skrypt zmieniający orientację ekranu
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Marek" <b...@e...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hrc59c$a19$...@n...net.icm.edu.pl...
    > Witam,
    >
    > Czy ktoś z Was posiada skrypt dla Windows 7 zmieniający orientacje monitora 0
    > / 90 stopni (o ile to wykonalne za pomocą skryptów) lub zna składnię polecenie
    > shellowego?

    Tak. Szukaj na google: NTG.

    --
    Petycja przeciw GMO: http://www.avaaz.org/en/eu_health_and_biodiversity


  • 3. Data: 2010-04-29 15:27:32
    Temat: Re: Skrypt zmieniający orientację ekranu
    Od: "kamil" <k...@s...com>



    "Marek" <b...@e...com> wrote in message
    news:hrc59c$a19$1@news.net.icm.edu.pl...
    > Witam,
    >
    > Czy ktoś z Was posiada skrypt dla Windows 7 zmieniający orientacje
    > monitora 0 / 90 stopni (o ile to wykonalne za pomocą skryptów) lub zna
    > składnię polecenie shellowego?
    >
    > Ewentualnie chciałbym samodzielnie napisać sobie taki skrypt jednakże
    > trudno w MSDNie odszukać obiekt WSH do sterowania ekranem. Może znacie
    > przynajmniej właściwą grupę poruszającą taką tematykę? Pod systemami
    > operacyjnymi rozwiązywane są problemy z driverami itp, w grupach dla
    > programistów rozmowy dotyczą konkretnego języka programowania, nie ma nic
    > pomiędzy.

    Problem malo sprzetowy, ale z tego co wiem nie zrobisz inaczej jak sendkey i
    kombinacja klawiszy obracajaca ekran (CTRL+ALT+strzalki).



    Pozdrawiam
    Kamil


  • 4. Data: 2010-04-29 17:04:40
    Temat: Re: Skrypt zmieniający orientację ekranu
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-04-29 17:05, qwerty pisze:
    >
    > Tak. Szukaj na google: NTG.

    Po pierwsze gdybym znalazł tam coś to nie byłoby mnie tu. A po drugie
    sam napisałem, że nie wiem jaka jest grupa właściwa i poprosiłem o
    wskazanie właściwej. Więc komentarz NTG jest pozbawiony sensu w tym
    świetle.



  • 5. Data: 2010-04-29 17:11:13
    Temat: Re: Skrypt zmieniający orientację ekranu
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-04-29 17:27, kamil pisze:

    >
    > Problem malo sprzetowy, ale z tego co wiem nie zrobisz inaczej jak
    > sendkey i kombinacja klawiszy obracajaca ekran (CTRL+ALT+strzalki).

    Wiem, że wcale nie sprzętowy lecz nie wiem w jakiej grupie pytać bo w
    grupie programistów powiedziano by mi, że problem mało programistyczny a
    na grupie Windows - że mam iść do programistów. Tak więc istnieją
    tematy, których nie powinno się poruszać - z tego wynika.

    A co do strzałek to ctrl + alt + strzałki nie powodują żadnej akcji :-(


  • 6. Data: 2010-04-29 18:05:45
    Temat: Re: Skrypt zmieniający orientację ekranu
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Thu, 29 Apr 2010 16:31:20 +0200, Marek napisał(a):

    > zmieniający orientacje
    > monitora 0 / 90 stopn

    A nie masz niczego takiego w sterach od grafiki?
    --
    Jacek


  • 7. Data: 2010-04-30 09:36:37
    Temat: Re: Skrypt zmieniający orientację ekranu
    Od: "kamil" <k...@s...com>



    "Marek" <b...@e...com> wrote in message
    news:hrcel4$t5i$1@news.net.icm.edu.pl...
    > W dniu 2010-04-29 17:27, kamil pisze:
    >
    >>
    >> Problem malo sprzetowy, ale z tego co wiem nie zrobisz inaczej jak
    >> sendkey i kombinacja klawiszy obracajaca ekran (CTRL+ALT+strzalki).
    >
    > Wiem, że wcale nie sprzętowy lecz nie wiem w jakiej grupie pytać bo w
    > grupie programistów powiedziano by mi, że problem mało programistyczny a
    > na grupie Windows - że mam iść do programistów. Tak więc istnieją tematy,
    > których nie powinno się poruszać - z tego wynika.
    >
    > A co do strzałek to ctrl + alt + strzałki nie powodują żadnej akcji :-(

    Bo to zdaje sie funkcja sterownikow karty graficznej, co masz wlozone?
    Pogrzeb w oprogramowaniu karty, praktycznie kazda ma taka opcje. Podpinasz
    pod to dowolny skrot klawiaturowy i tyle.


    Pozdrawiam
    Kamil


  • 8. Data: 2010-04-30 22:29:58
    Temat: Re: Skrypt zmieniający orientację ekranu
    Od: MAR <m...@s...org>

    W dniu 2010.04.29 19:04, Marek pisze:
    > W dniu 2010-04-29 17:05, qwerty pisze:
    >>
    >> Tak. Szukaj na google: NTG.
    >
    > Po pierwsze gdybym znalazł tam coś to nie byłoby mnie tu.

    Gdybyś szukał, to byś napisał: szukałem na google ale nie znalazłem.

    >A po drugie
    > sam napisałem, że nie wiem jaka jest grupa właściwa i poprosiłem o
    > wskazanie właściwej.

    Gdyby tak każdy wpadał i pytał gdzie ma szukać to jak by ta grupa
    wygladała ?
    Dlaczego nie spytasz w sklepie koło domu ? Może sprzedawca akurat zna
    odpowiedź.

    >Więc komentarz NTG jest pozbawiony sensu w tym świetle.

    Możesz sobie tak uważać. Ale to Cie nie przybliża do celu.


    --
    Mar


  • 9. Data: 2010-05-01 07:37:37
    Temat: Re: Skrypt zmieniający orientację ekranu
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-05-01 00:29, MAR pisze:
    >
    > Gdyby tak każdy wpadał i pytał gdzie ma szukać to jak by ta grupa
    > wygladała ? Dlaczego nie spytasz w sklepie koło domu ? Może
    > sprzedawca akurat zna odpowiedź.
    >
    >> Więc komentarz NTG jest pozbawiony sensu w tym świetle.
    >
    > Możesz sobie tak uważać. Ale to Cie nie przybliża do celu.

    Masz rację: są większe szanse uzyskania porady u sprzedawcy warzyw niż
    na tej grupie. Z pewnością będzie bardziej życzliwy choć rezultat będzie
    taki sam - problem pozostanie nierozwiązany.

    Tak czy owak zauważ, że sam nie jesteś w stanie wskazać mi właściwej
    grupy i jedynie filozofujesz. Wnioskuję, że podobnie jak ja nie
    wiedziałbyś gdzie szukać.


  • 10. Data: 2010-05-01 07:44:13
    Temat: Re: Skrypt zmieniający orientację ekranu
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-04-29 20:05, Jacek Maciejewski pisze:
    > Dnia Thu, 29 Apr 2010 16:31:20 +0200, Marek napisał(a):
    >
    >> zmieniający orientacje
    >> monitora 0 / 90 stopn
    >
    > A nie masz niczego takiego w sterach od grafiki?

    Właśnie mam. Sęk w tym, że Nvidia wycofała się z nakładki Nview, która
    pozwalała na zdefiniowanie skrótów klawiaturowych. Pod XP stosowałem
    bardzo stary driver, który jeszcze to potrafił. Pod Windows 7 już nie da
    rady. Przełączanie orientacji bez tego jest uciążliwe szczególnie, że co
    chwilę trzeba to robić. Chciałem usprawnić sobie pracę.

strony : [ 1 ] . 2 . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: