  • Data: 2009-09-16 21:23:00
    Temat: Re: Skrypt youtube z możliwością moderacji tematycznej
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    ** ant <a...@n...tld> wrote:

    > Lub kilka linijek w php które wczytają listę identyfikatorów filmów video
    > pliku i wyświetlą odpowiedni HTML?

    W zasadzie zgodnie z powyższym opisem (nie jest specjalnie wyczerpujący) to
    obyłoby się z samym JS po stronie klienta.

    Z tego co wiem to na YT można sobie dodawać ulubione do różnych list ulubionych
    - czyli kanałami tematycznymi (listy ulubionych) zarządzamy w interfejsie YT.
    Potem na stronie zaciągamy XML z danym kanałem i generujemy z niego listę.

    Teoretycznie do zrobienia.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )