-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!aioe.org!peer03.ams4!p
eer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
D!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <rp495d$51n$1@gioia.aioe.org> <rp54km$pgr$4$Cav@news.chmurka.net>
<rp5age$m3h$1@gioia.aioe.org> <rp5b5i$tv5$1$Cav@news.chmurka.net>
<rp5d0o$1ooa$1@gioia.aioe.org> <rp5dld$ves$1$Cav@news.chmurka.net>
<X...@1...0.0.1>
<rp7mii$huq$1$Cav@news.chmurka.net> <rp807s$msb$1@gioia.aioe.org>
<rpjlj6$167l$1@gioia.aioe.org>
<5fbd6a66$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@e...not.valid>
<5fbe68fa$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@4...com>
In-Reply-To: <a...@4...com>
Subject: Re: Skrecanie w lewo prawo - 2 pasy -> 3 pasy. art. 16 i 22.
Date: Fri, 27 Nov 2020 12:10:42 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 36
Message-ID: <5fc0deb3$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.124.204
X-Trace: 1606475443 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 511 83.30.124.204:61741
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2610
X-Received-Body-CRC: 2455648905
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2688010
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:a0ntrfhfdu7rrakvkt0jms6rbml4966slk@4ax.
com...
Wed, 25 Nov 2020 15:23:54 +0100, w
<5fbe68fa$0$559$65785112@news.neostrada.pl>,
Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):
>> Więc trzeba
>> się posiłkować tym, co się widzi. A widzi się to, że jadący lewym
>> pasem
>> może jechać na wprost, bo jego pas ruchu istnieje, a jadący prawem
>> nie
>> może, bo jego pas się kończy (to jego pas ruchu jest "zabierany"
>> przez
>> chodnik).
>Na drogach bez wyznaczonych pasów prawy pas nigdy się nie kończy. Po
>prostu.
A jakis cytat na poparcie ?
Bo z takich ciekawych przykladow:
-przy krawezniku parkuje samochod.
Ok - teza niezaklocona - prawy pas sie nie konczy, tylko jest
zajety. Jadacy prawym pasem musi go zmienic na lewy (choc
niewyznaczony), a wiec ustapic pierwszenstwa,
-na prawej polowce pasa drogowcy ustawili barierke w poprzek. I
jeszcze z takimi bialo-czerwonymi znakami "<<<<<"
-j.w, ale skosnie postawili .... czy oni cos sugeruja ?
-j.w. i dodatkowo znak "zwezenie jezdni z prawej strony" ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.11.20 21:28 Rom45
- 27.11.20 22:43 Shrek
- 28.11.20 08:22 Rom45
- 28.11.20 13:10 JaTy
- 28.11.20 14:26 Rom45
- 28.11.20 14:49 Shrek
- 30.11.20 15:48 J.F.
- 02.12.20 23:09 r...@k...pl
- 02.12.20 23:13 r...@k...pl
- 03.12.20 06:34 Shrek
- 03.12.20 06:35 Shrek
- 03.12.20 22:49 Liwiusz
- 05.12.20 00:22 r...@k...pl
- 05.12.20 17:36 Shrek
- 05.12.20 19:15 _Master_
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=