    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Skradziono samochód - nagroda
    Date: Tue, 16 Feb 2010 19:26:41 +0100

    elmer radi radisson pisze:

    > Troche mi juz slabo, ale powtorze jeszcze raz: rozumiesz co to znaczy
    > "przedmiot zgubiony"? Ten samochod nikomu nie wypadl, stal sie
    > przedmiotem przestepstwa. Jest sobie zapis, ze znalezne nalezy
    > jesli ktos "znalazł rzecz zgubioną". Zostanie okradzionym to nie
    > zgubienie, wiec przepis tej sytuacji nie dotyczy. Jesli ten przepis
    > mialby intencje ktore probujesz wmowic, rozciagnieto by jego dzialanie
    > przez uzycie okreslen typu "rzecz utracona".
    >
    > Jesli polskie slowo "zgubiony" jest wciaz niezrozumiale to podsuwam
    > inne: "lose", "verlieren", "??????", w opozycji do "stolen",
> [...]

    LOL.
    To Ty nie mozesz ogarnac tego, ze nie trzeba czegos zgubic, zeby ktos to
    mogl znalezc :P
    Masz jakies zaparcie mozgowe, ze nie mozesz tego pojac?
    Jakby bylo jak piszesz, to kazdy kto zgubilby dajmy na to komorke
    powiedzialby, ze na pewno ktos ja ukradl i nie placilby znaleznego
    znalazcy :P
    Zes sie uparl jak osiol, ze znalezc mozna tylko rzecz zgubiona, a tak w
    rzeczywistosci nie jest.
    Tobie ukradna rower, a ja go znajde i co bys nie zrobil, co bys nie
    powiedzial, dalej jestem znalazca i nie ma znaczenia czy to bylo
    kradzione, zapomniane, czy wypadlo ci z kieszeni, mozesz nawet tupnac
    nozka :>

    --
    Karolek