  • 1. Data: 2010-02-04 11:39:56
    Temat: Skradziona tablica rejestracyjna !!!
    Od: "Sebastian" <s...@w...pl>

    Ukradli mi jedną tablice rejestracyjną. (Przynajmniej tak mi się wydaje -
    raczej jej nie zgubiłem)
    Fakt ten zgłosiłem już na Policje.
    Co powinienem zrobić? Czy zrobić sobie duplikat tej samej tablicy
    rejestracyjnej? koszt 52 zł.
    Czy wyrobić nowe tablice rejestracyjne? koszt 169zł.
    Może ktoś przerabiał taki temat. Proszę o podpowiedź.
    Pozdrawiam,
    Sebastian

  • 2. Data: 2010-02-04 13:45:26
    Temat: Re: Skradziona tablica rejestracyjna !!!
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    Sebastian pisze:
    > Ukradli mi jedną tablice rejestracyjną. (Przynajmniej tak mi się wydaje -
    > raczej jej nie zgubiłem)

    To prawie niemożliwy zbieg okoliczności ale... jak jesteś przypadkiem z
    Sosnowca to Twoja tablica jest na komendzie, dziś taką znalazłem i
    zawiozłem.

    --
    kamil d
    red 206

  • 3. Data: 2010-02-04 16:54:42
    Od: e-Shrek <e...@w...wp.pl>

    Dnia Thu, 4 Feb 2010 11:39:56 +0100, Sebastian napisał(a):

    > Może ktoś przerabiał taki temat. Proszę o podpowiedź.

    Powinienes skorzystac z archiwum.

    --
    Pozdrawiam,
    e-Shrek

  • 4. Data: 2010-02-04 17:36:57
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Sebastian wrote:
    > Co powinienem zrobić?

    To, na czym ci zależy.

    > Czy zrobić sobie duplikat tej samej tablicy
    > rejestracyjnej? koszt 52 zł.

    Jeśli chcesz mieć duplikat i stare numery, to tak.

    > Czy wyrobić nowe tablice rejestracyjne? koszt 169zł.

    Jeśłi chcesz mieć nowe numery, to tak.

    > Może ktoś przerabiał taki temat.

    Oczywiście.
    Raz wyrobiłem nowe numery, a raz zostawiłem stare.

    --
    Bydlę