  • 1. Data: 2012-06-06 11:39:33
    Temat: Skracanie lancucha
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Hej,
    Muszę kupić łańcuch 520/114, ale dostępne są tylko 118. Czy skrócenie
    łańcucha to jakaś wielka filozofia? Da się to zrobić nie posiadając
    specjalnych narzędzi? Łańcuch jest z zapinka, bezoringowy.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 2. Data: 2012-06-06 11:43:40
    Temat: Re: Skracanie lancucha
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/06/2012 11:39 AM, Piotr Klimek wrote:
> [...]
    > łańcucha to jakaś wielka filozofia? Da się to zrobić nie posiadając
    > specjalnych narzędzi? Łańcuch jest z zapinka, bezoringowy.

    Kątówką zeszlifowujesz łeb nita lub czymkolwiek co masz pod ręka i da
    rade to zrobić, wybijasz go i wyciągasz niechciany kawałek - ot cała
    filozofia.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-06-06 12:01:54
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > łańcucha to jakaś wielka filozofia? Da się to zrobić nie posiadając
    > specjalnych narzędzi? Łańcuch jest z zapinka, bezoringowy.

    mnie sie kiedys łancuch skończył na trasie to go skracałem u przydrożnego
    kowala :-) Czyli da sie ;-)

    b.

  • 4. Data: 2012-06-07 15:36:30
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 6 Jun 2012 12:01:54 +0200) ktos podajacy sie za Budyń
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > mnie sie kiedys łancuch skończył na trasie to go skracałem u przydrożnego
    > kowala :-) Czyli da sie ;-)

    No tak, ale ten kowal to jakieś narzędzia miał pewnie, chyba że chłop
    gołymi rękami Ci go rozerwał w odpowiednim miejscu :)

  • 5. Data: 2012-06-07 15:37:06
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 06 Jun 2012 11:43:40 +0200) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Kątówką zeszlifowujesz łeb nita lub czymkolwiek co masz pod ręka i da
    > rade to zrobić, wybijasz go i wyciągasz niechciany kawałek - ot cała
    > filozofia.

    OK, to spróbuje sobie skrócić Twoim sposobem. Dzięki za instrukcje.

  • 6. Data: 2012-06-07 15:43:04
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > No tak, ale ten kowal to jakieś narzędzia miał pewnie, chyba że chłop
    > gołymi rękami Ci go rozerwał w odpowiednim miejscu :)

    gumówka i młotek :-) Gumówki ze sobą nie wożę wiec kowal był niezbedny - ale
    robilem sam :-)

    b.

  • 7. Data: 2012-06-08 16:28:14
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Thu, 7 Jun 2012 15:43:04 +0200 Budyń <b...@g...pl> napisał:

    >gumówka i młotek :-) Gumówki ze sobą nie wożę wiec kowal był niezbedny - ale
    >robilem sam :-)

    Co to jest gumówka? Pałka milicyjna? :-)

    No dobra, już wyguglałem, jedni mówią tak na szlifierkę kątową, a inni
    na stołową piłę do metalu, a więc jedno z dwojga. Też mają ludziska
    pomysły...

  • 8. Data: 2012-06-09 10:41:52
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

> [...]
    > a inni
    > na stołową piłę do metalu, a więc jedno z dwojga. Też mają

    To się wzieło od chińskich szlifierek które mają tryby z gumy ;)

    Ja na kątówkę mówię flex ;)

    --

    morghul

    Użytkownik "__Maciek" <i...@c...org> napisał w
    wiadomości news:pl24t7pd8j34b1clnobsnh5r5f5rek14a8@4ax.com...

  • 9. Data: 2012-06-09 12:02:20
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 09.06.2012 10:41, morghul pisze:

    > To się wzieło od chińskich szlifierek które mają tryby z gumy ;)
    >
    > Ja na kątówkę mówię flex ;)

    a flexibility z angielskiego to..?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

  • 10. Data: 2012-06-09 14:47:28
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > a flexibility z angielskiego to..?

    Bardziej fachowo bo ma x w srodku.

    A ktos zrodloslow okreslenia diax, diaks zna? bo tak tez sie to zwie.

    Tmek