eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Skoro 3/4 kierowców przekracza ...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 258

  • 101. Data: 2014-08-19 13:57:54
    Temat: Re: Skoro 3/4 kierowców przekracza ...
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Tue, 19 Aug 2014 13:46:45 +0200, Marcin N napisał(a):

    >>>> A jak to się ma do coraz popularniejszego ostatnio rozwiązania, że jest
    >>>> zielone (nie strzałka, tylko normalne S1) dla samochodu skręcającego w
    >>>> prawo i jednocześnie zielone dla pieszych?
    >>> Nie znam ani jednego takiego przypadku. Podaj konkretny przykład.
    >> Eee... Piszesz poważnie? Dla kawału poszukałem w Gdyni, po której chyba
    >> nigdy jako kierowca nie jeździłem. Znalezienie pierwszego przykładu
    >> zajęło mi jakieś 2 minuty.
    >> http://goo.gl/3ielsX
    > Znam to skrzyżowanie bardzo dobrze.
    > Tu nie ma jednocześnie zielonego dla pieszych i dla skręcających w lewo.

    Znowu "w lewo"? Ratunku...


  • 102. Data: 2014-08-19 13:59:32
    Temat: Re: Skoro 3/4 kierowców przekracza ...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Ergie,

    Tuesday, August 19, 2014, 1:08:20 PM, you wrote:

    >> To nie jest fakt.
    > ???
    > Ot choćby pierwszy link z brzegu:
    > http://ec.europa.eu/transport/road_safety/vehicles/d
    oc/consultations/drl_trl.pdf
    >> Poza tym chodzi też o elementarną logikę. Dlaczego zmuszanie milionów
    >> kierowców do świecenia w upalny letni dzień w korku - ma być chwalone?
    > Bo z tego miliona 900 tysięcy nie włączy świateł poi tym jak wyjada z korka.

    Ale nie ma obowiązku świecić stojąc w korku.

    >> Przepis jest strasznie głupi. Chcą naprawdę pomóc? Niech zrobią przepis
    >> rozsądny, np. zmuszający do świecenia poza terenem zabudowanym.
    > Skąd założenie że komuś będzie się chciało włączać i wyłączać światła co
    > kilka minut jazdy?

    Kiedyś pasy były obowiązkowe tylko poza zabudowanym. Na jednej z
    podopolskich dróg milicjanci polowali na 10-metrowym fragmencie drogi
    pomiędzy Opolem a Winowem na tych, którzy nie zapięli pasów...

    [...]


    --
    Best regards,
    RoMan
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 103. Data: 2014-08-19 14:18:20
    Temat: Re: Skoro 3/4 kierowców przekracza ...
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:lsve25$hol$...@m...internetia.pl...

    > Ot choćby pierwszy link z brzegu:
    > http://ec.europa.eu/transport/road_safety/vehicles/d
    oc/consultations/drl_trl.pdf
    >

    > Chętnie bym przeczytał, ale za dużo tego.

    To po co dyskutujesz?

    [ciach]

    Pozdrawiam
    Ergie



  • 104. Data: 2014-08-19 14:21:20
    Temat: Re: Skoro 3/4 kierowców przekracza ...
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "WOJO" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:lsvbbn$9ls$...@n...news.atman.pl...

    > Nie dostrzegasz subtelnej różnicy między jednorazowym wydatkiem przy
    > produkcji samochodów poprawiającym bezpieczeństwo bierne, a stałym
    > "dojeniem" mniej lub bardziej świadomych kierowców. O ile na poparcie
    > potrzeby montowania i używania pasów, zwiększających bezpieczeństwo bardzo
    > łatwo znaleźć dowody, o tyle na poparcie tezy, że zaświecone w słoneczny
    > dzień światła mijania/dziennych naprawdę trudno znaleźć dowody.

    Podałem linka:
    http://ec.europa.eu/transport/road_safety/vehicles/d
    oc/consultations/drl_trl.pdf

    [ciach przeczenie faktom]

    Pozdrawiam
    Ergie


  • 105. Data: 2014-08-19 14:24:25
    Temat: Re: Skoro 3/4 kierowców przekracza ...
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:lsvdb9$f9m$...@m...internetia.pl...

    >> Fakty są takie że obowiązek jazdy na światłach zwiększa bezpieczeństwo
    >> oczywiście że to kosztuje tak samo jak kosztują pasy, poduszki i
    >> kontrolowane strefy zgniotu. Różnica jest taka że te pozostałe ratują
    >> życie w trakcie wypadku a jazda na światłach pomaga wypadku _uniknąć_.

    > Światłach dziennych ?

    Każdych.

    Pozdrawiam
    Ergie


  • 106. Data: 2014-08-19 14:26:19
    Temat: Re: Skoro 3/4 kierowców przekracza ...
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:lsvera$kh1$...@m...internetia.pl...

    >> Może tylko w takim razie równie dobrze można postawić tam znak
    >> ograniczenia.

    > No nie, znak ograniczenia zobowiązuje do prędkości a nie ostrożności,
    > czyli to jest zupełnie inna kategoria znaków o czym zapewne wiesz.

    Chodziło mi o znak z _sugerowaną_ prędkością. Bo to już chyba ustaliliśmy że
    byłoby dobre, a dyskutujemy o tym czy oznaczanie jezdni kolorem byłoby
    lepsze?

    Pozdrawiam
    Ergie


  • 107. Data: 2014-08-19 14:29:49
    Temat: Re: Skoro 3/4 kierowców przekracza ...
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:lsvd41$efp$...@m...internetia.pl...

    >> Do tego by początkujący kierowca który jeszcze nie zdobył doświadczenia
    >> miał informację że np. tego zakrętu nie pokona bezpiecznie z prędkością
    >> 90 km na godzinę jadąc 15-letnim golfem.

    > A Porsche pokona i co ?

    I nic. Każdy znając swoje umiejętności i swój samochód będzie wiedział czy
    do tej sugerowanej wartości może spokojnie dodać 10, 20, czy może 30.

    > Poza tym to ma się nijak do marketu o ile dobrze skojarzyłem o co może
    > chodzić w takim przykładzie.

    Ale w markecie ma być _sztywne_ ograniczenie, a na drodze _sugerowane_.

    >> Ja bym znaki ograniczenia prędkości zastąpił trzykolorową trudnością
    >> drogi, ale nie znajduję poparcia :-)
    >
    > A co jak na drodze w Bieszczadach jest kilka łagodnych łuków i nagle jeden
    > ostry? Trudność drogi będzie się zmieniać co kilkaset metrów?

    > Znaki ostrzegawcze zna to co się pyta.

    To co Ty chcesz _jednocześnie_ oznaczać trudność drogi i jeszcze stawiać
    znaki ostrzegawcze gdy się chwilowo zmienia? W takim razie jestem przeciw.

    Pozdrawiam
    Ergie


  • 108. Data: 2014-08-19 14:34:28
    Temat: Re: Skoro 3/4 kierowców przekracza ...
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:lsvehv$jho$...@m...internetia.pl...


    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl>

    >
    > Zauważyłem to samo za granicą - tam gdzie wszyscy jadą zgodnie z
    > ograniczeniami 70/70, 90/90 (np. Francja) ja też tak jadę bo jak
    > zaplanowałem trasę na 4 godziny i widzę że w 4 godziny dojadę to po co
    > kombinować i wyprzedzać?

    > Pociąg se kup :-)

    10 lat temu to bym rozważył, ale teraz? Ze praktycznie wszędzie mogę
    dojechać dobrą drogą i z dużą dozą prawdopodobieństwa w założonym czasie.
    Wyjątkiem jest 1 na Częstochowę (ale to się za kilka lat zmieni) i 11 na
    Poznań.

    Do Szczecina mam A4 + S3
    Do Gdańska A1
    W Bieszczady A4
    Na południe A1

    Z kierunków wakacyjnych to tylko Mazury są uciążliwe jeśli chodzi o dojazd,
    ale i tak z roku na rok dojazd jest lepszy.

    Pozdrawiam
    Ergie


  • 109. Data: 2014-08-19 14:55:12
    Temat: Re: Skoro 3/4 kierowców przekracza ...
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-08-18 21:07, Użytkownik Czesław Wiśniak napisał:
    >> Jak większość partii, aby dorwać się do koryta.
    >
    > Chyba nie w tym sensie o ktorym myslisz, ale widac nie za bardzo masz
    > pojecie o czym piszesz :)

    Mam pojęcie i mam odwagę o tym pisać w odróżnieniu od takich
    jak ty których jedynym argumentem jest jest dowalić personalnie
    jak w cytacie wyżej.

    >>> Skad takie idiotyczne wnioski ?
    >>
    >> Z doświadczenia. A skąd założenie że wnioski idiotyczne ?
    >
    > Oj chyba marne te doswiadczenie ;)

    Zdecydowanie nie.

    >>> Poklocili sie w partii, dodatkowo pomysl sie wypalil i sie skonczylo.
    >>> Raz mieli 3% a w nastepnych 0 :)
    >>
    >> Pomysł się nie wypalił, wyborcy zrozumieli na czym polega
    >> ekologia. Na podobnej zasadzie funkcjonuje większość organizacji
    >> pseudo ekologicznych. Do dzisiaj. No ale nie oznacza to że
    >> będą w stanie pokonać tzw. próg wyborczy i wejść do sejmu
    >> czy senatu.
    >
    > Co ty z ta ekologia ?:) Akurat w 1992 PPPP przy pomocy srodowiska eko
    > przeforsowalo nizsza cene na paliwo bezolowiowe.
    > Zapewniam cie, ze nie z tego powodu nie dostali sie ponownie do sejmu.
    >
    To był jeden z powodów, wiesz ile jeżdżących wtedy po kraju pojazdów
    miało utwardzana gniazda do takiego paliwa ?
    Jak się dowiesz to zapraszam do dyskusji.


    Pozdrawiam


  • 110. Data: 2014-08-19 16:30:47
    Temat: Re: Skoro 3/4 kierowców przekracza ...
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>


    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl>

    >
    >> Ot choćby pierwszy link z brzegu:
    >> http://ec.europa.eu/transport/road_safety/vehicles/d
    oc/consultations/drl_trl.pdf
    >>
    >
    >> Chętnie bym przeczytał, ale za dużo tego.
    >
    > To po co dyskutujesz?

    To właśnie nie dyskutuję z tym dokumentem bo nie mam przesłanek, ale ciekawy
    jest, podaje np o ile zwiększyła się emisja CO2 i innych z powodu świateł.
    Przeczytaj i pochwal się. :-)

strony : 1 ... 10 . [ 11 ] . 12 ... 20 ... 26


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: