eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySkoro 3/4 kierowców przekracza ...Re: Skoro 3/4 kierowców przekracza ...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Skoro 3/4 kierowców przekracza ...
    Date: Thu, 21 Aug 2014 14:27:06 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 30
    Message-ID: <lt4oin$n9$1@node1.news.atman.pl>
    References: <lssotn$j4s$1@node1.news.atman.pl>
    <cs4vsndux44d.1wybk629it6jt$.dlg@40tude.net>
    <53f1fc90$0$2230$65785112@news.neostrada.pl>
    <53f21710$0$2241$65785112@news.neostrada.pl>
    <53f2fc0a$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
    <lsv08k$57o$2@node2.news.atman.pl> <Pine.WNT.4.64.1408191118590.612@quad>
    <lsv7t7$d7k$1@node2.news.atman.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1408191937160.2320@quad>
    <lt0aa2$gr7$1@node2.news.atman.pl> <lt0b80$hv8$1@node2.news.atman.pl>
    <lt2ar5$gi9$1@node2.news.atman.pl> <lt2vqv$71o$1@node2.news.atman.pl>
    <lt30f8$6vg$1@node1.news.atman.pl> <lt315v$8b1$1@node2.news.atman.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1408202355070.3656@quad>
    <lt3voo$53i$2@node1.news.atman.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1408211210580.1932@quad>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1408624023 745 83.142.198.226 (21 Aug 2014 12:27:03 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 21 Aug 2014 12:27:03 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    In-Reply-To: <Pine.WNT.4.64.1408211210580.1932@quad>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2542224
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2014-08-21 12:18, Gotfryd Smolik news wrote:

    >> No właśnie tu nie można. To że fizycznie stoisz 90 stopni w bok nie
    >> oznacza, że manewr się zakończył.
    >
    > A kiedy niby skręt "się zakończy"?

    IMHO manewr zmiany kierunku kończy się jak zjedziesz ze skrzyżowania.
    Ale to bez znaczenia. Rozporządzenie mówi o bezkolizyjnej jeżdzie w
    danym kierunku.

    > Można by ciągnąć spór o definicję "końca skrętu", ale to bez znaczenia.
    > *Ten* skręt jest bezkolizyjny z jezdnią której dotyczy.

    3. Sygnał zielony nadawany przez sygnalizator kierunkowy S-3 oznacza, że
    podczas jazdy we wskazanym kierunku nie występuje kolizja z innymi
    uczestnikami ruchu.

    No właśnie tam dalej nie powinno być czerwonego S1. Zgodnie z
    rozporządzeniem zielony S3 mówi ci, że na wskazanym kierunku nie ma
    kolizji. Kierunek jest w lewo, kolizja jest. IMHO gryzie się to z
    tekstem rozporządzenia.

    Tragedii nie ma - oznakowanie jest jasne i czytelne, ważne tylko, żeby
    sobie nie wbić do głowy, że zielone S-3 to bezkolizyjny przejazd. Ja
    dopóki nie naciąlem się własnie na tym skrzyżowaniu w trosce o płynność
    ruchu jechałem z buta w poczuciu bezkarności;) Jak widać bezpodstawnie.

    Shrek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: