  • Data: 2014-08-21 11:16:43
    Temat: Re: Skoro 3/4 kierowców przekracza ...
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl>

    > ROTFL. Ty niczego nie wyjaśniłeś. Ty sobie coś twierdzisz przecząc faktom.

    Nie, to Ty niczego nie wyjaśniłeś i sobie coś twierdzisz przecząc faktom.

    > Tego nie musisz wyjaśniać bo ja to wiem.

    Nie wyglądasz na takiego

    > ROTFL. "Moje"?

    No twoje, ja ich nie przyniosłem ani nikt inny tylko Ty.

    > No to przestań pisać bo zachowujesz się jak bachor negując coś czego nie
    > znasz.

    Nie, to Ty się zachowujesz jak bachor negując coś czego nie znasz.

    > Jakie?

    Nakłady na dodatkowe oświetlenie w postaci:
    1. samego oświetlenia
    2. zużycia paliwa
    3. utrzymania oświetlenia

    > Bo _większość_ przepisów ustanawiają myślący ludzie.

    Tacy jak Ty ?