eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySkoro 3/4 kierowców przekracza ...Re: Skoro 3/4 kierowców przekracza ...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.r
    wth-aachen.de!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-s
    eptember.org!.POSTED!not-for-mail
    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Skoro 3/4 kierowców przekracza ...
    Date: Wed, 20 Aug 2014 11:13:17 +0000 (UTC)
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 45
    Message-ID: <lt1vsd$lau$1@dont-email.me>
    References: <lssotn$j4s$1@node1.news.atman.pl>
    <cs4vsndux44d.1wybk629it6jt$.dlg@40tude.net>
    <53f1fc90$0$2230$65785112@news.neostrada.pl>
    <53f21710$0$2241$65785112@news.neostrada.pl>
    <lst73j$d2t$1@node2.news.atman.pl>
    <53f2224a$0$2246$65785112@news.neostrada.pl>
    <53f23c96$0$2147$65785112@news.neostrada.pl>
    <53f323b7$0$2147$65785112@news.neostrada.pl>
    <53f45c7f$0$3052$65785112@news.neostrada.pl>
    <53f4698a$0$2357$65785112@news.neostrada.pl>
    <53f47635$0$2224$65785112@news.neostrada.pl> <lt1ss4$2f0$1@dont-email.me>
    <53f4790c$0$2359$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 20 Aug 2014 11:13:17 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="dceba1dcbf98d5f4bb60a236145b969d";
    logging-data="21854";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+6+GRnbZIEvDMwE5PZLwyn"
    User-Agent: XPN/1.2.6 (Street Spirit ; Linux)
    Cancel-Lock: sha1:0EiCeb3rwfOYTDjBRrmo+MhZE0s=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2542134
    [ ukryj nagłówki ]

    Jaroslaw Postawa wrote:

    > W dniu 2014-08-20 12:21, masti pisze:
    >> Jaroslaw Postawa wrote:
    >>
    >>> W dniu 2014-08-20 11:25, Marcin N pisze:
    >>>
    >>>>> 1. Wrocław, skrzyżowanie Strzegomskiej i Rogowskiej.
    >>>>> 2. Wrocław, skrzyżowanie Powstańców i Hallera.
    >>>>> W obu przypadkach przy skręcaniu w prawo z pierwszej w drugą. Jest tego
    >>>>> dużo więcej.
    >>>>
    >>>> To daj jeszcze linka. Rzucę sobie okiem.
    >>>>
    >>>>
    >>> Pierwsze: http://goo.gl/w7GWVK (słabo widać, ale zielona kropka gdzieś
    >>> tam jest i ludzie na pasach również). Drugiego na google nie widać
    >>> wcale, a nie mam czasu jechać teraz i robić zdjęcia.
    >>>
    >> to akurat nie jest sygnalizator kierunkowy. Kierunkowy to jest na lewym
    >> pasie.
    >>
    > A od kiedy S1 to sygnalizator kierunkowy?

    racja. się zasugerowałem innym kawałkiem dyskusji

    >
    > Podsumuję moje wypowiedzi krótko, żeby nie było wątpliwości. Twórcy
    > przepisów wymagają ode mnie zatrzymania się na zielonej strzałce, bo po
    > skręcie na pasach mogą być piesi, ale jednocześnie zezwalają mi na jazdę
    > bez zatrzymania w sytuacji gdy piesi tam na pewno są.
    >
    > A już kompletnym hitem (na szczęście rzadko spotykanym) jest to, że w
    > takiej sytuacji światło dla pieszych potrafi się zapalić kilka sekund po
    > świetle dla samochodów. Przykładów z głowy nie podam.

    tak samo jak zielona strzałka zapal się kilka sekund po zielonym dla
    kierunku kolizyjnego :)


    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: