  • Data: 2014-08-20 10:28:40
    Temat: Re: Skoro 3/4 kierowców przekracza ...
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-19 16:30, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl>

    Bo po co czytać jakieś raporty z badań, i to jeszcze, cholera, po obcemu, gdy się już
    ma opinię?

    "Przecież wszyscy wiemy jak jest"

    > To właśnie nie dyskutuję z tym dokumentem bo nie mam przesłanek, ale ciekawy jest,
    podaje np o ile zwiększyła się emisja CO2 i innych z powodu świateł. Przeczytaj i
    pochwal się. :-)

    Owszem, podaje. Rodział czwarty. Kilka metod estymacji, sporo wykresików.