  • Data: 2014-08-19 14:55:12
    Temat: Re: Skoro 3/4 kierowców przekracza ...
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-08-18 21:07, Użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

    > Chyba nie w tym sensie o ktorym myslisz, ale widac nie za bardzo masz
    > pojecie o czym piszesz :)

    Mam pojęcie i mam odwagę o tym pisać w odróżnieniu od takich
    jak ty których jedynym argumentem jest jest dowalić personalnie
    jak w cytacie wyżej.

    > Oj chyba marne te doswiadczenie ;)

    Zdecydowanie nie.

    > Co ty z ta ekologia ?:) Akurat w 1992 PPPP przy pomocy srodowiska eko
    > przeforsowalo nizsza cene na paliwo bezolowiowe.
    > Zapewniam cie, ze nie z tego powodu nie dostali sie ponownie do sejmu.

    To był jeden z powodów, wiesz ile jeżdżących wtedy po kraju pojazdów
    miało utwardzana gniazda do takiego paliwa ?
    Jak się dowiesz to zapraszam do dyskusji.