  • Data: 2014-08-19 13:08:20
    Temat: Re: Skoro 3/4 kierowców przekracza ...
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:53f32228$0$2147$6...@n...neostrada
    .pl...

    > To nie jest fakt.

    ???

    Ot choćby pierwszy link z brzegu:
    http://ec.europa.eu/transport/road_safety/vehicles/d
    oc/consultations/drl_trl.pdf

    > Poza tym chodzi też o elementarną logikę. Dlaczego zmuszanie milionów
    > kierowców do świecenia w upalny letni dzień w korku - ma być chwalone?

    Bo z tego miliona 900 tysięcy nie włączy świateł poi tym jak wyjada z korka.

    > Przepis jest strasznie głupi. Chcą naprawdę pomóc? Niech zrobią przepis
    > rozsądny, np. zmuszający do świecenia poza terenem zabudowanym.

    Skąd założenie że komuś będzie się chciało włączać i wyłączać światła co
    kilka minut jazdy?

    > Kiedyś na trasie zawsze włączałem światła w dzień - dla bezpieczeństwa.
    > Faktycznie to pomaga na niektórych trasach biegnących przez las, czy w
    > innych sytuacjach. Ale żeby zmuszać mnie do świecenia w zderzak samochodu
    > przede mną w letni dzień? Za grosz nie ma w tym sensu.

    Zgadzam się, ale skoro wyegzekwowanie takiego zachowania jest trudne lub
    niemożliwe. To IMO lepiej aby wszyscy ciągle jeździli na światłach niż jakby
    połowa miała jeździć na światłach a połowa nie.

    Pozdrawiam
    Ergie