  • Data: 2014-08-19 13:22:19
    Temat: Re: Skoro 3/4 kierowców przekracza ...
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl>

    > Do tego by początkujący kierowca który jeszcze nie zdobył doświadczenia
    > miał informację że np. tego zakrętu nie pokona bezpiecznie z prędkością 90
    > km na godzinę jadąc 15-letnim golfem.

    A Porsche pokona i co ? Poza tym to ma się nijak do marketu o ile dobrze
    skojarzyłem o co może chodzić w takim przykładzie. Nikt nie liczy tych
    prędkości tylko właśnie wstawia na czuja, że jak normalnie jest 60 a zakręt
    ostry to np 30. No i dobrze, że wstawia, tylko to powinny być znaki
    trudności drogi a nie ograniczenia prędkości. Możesz sobie oszacować ile
    swoim wehikułem, przy swoich możliwościach i warunkach otoczenia jechać.
    Możesz oczywiście nie umieć, ale to Ci ograniczenie nie pomoże bardziej niż
    proste oznaczenie trudności.

    > A co jak na drodze w Bieszczadach jest kilka łagodnych łuków i nagle jeden
    > ostry? Trudność drogi będzie się zmieniać co kilkaset metrów?

    Znaki ostrzegawcze zna to co się pyta.