  • Data: 2010-01-06 10:18:39
    Temat: Re: Skopane ustawienia grafiki w lapku Compaq Evo
    Od: Maru <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Green pisze:

    > Laptop Compaq Evo 2.2GHz
    > Roczne dziecko będące przez chwile bez scisłej opieki klepało po klawiaturze,
    > i sie narobiło kłopotu.
    > kłopot polega na wyswietlaniu grafiki w podstawowym trybie,
    > jakies 640x480 (?)
    >
    > ustawić normalnego wyswietlania sie nie udaje, po laptop robi crash.
    > W trybie Safe Mode wyświetlanie jest ok.
    >
    > Jak podejśc tego Compaqa, by móc ustawić prace karty graficznej
    > w trybie normalnym?
    >
    > pierwszy komunikat, przy błednym wyswietlaniu:
    >
    > "nie udało sie uruchomić zaawansowanych narzedzi pulpitu ati,
> [...]

    A co się dzieje jak zamiast sterowników ATI wybierzesz standardowy
    sterownik?
    Ja zrobiłbym to w najprostszy sposób czyli reinstalacja sterowników.
    Ewentualnie spróbowałbym w panelu sterowania wybrać właściwości
    sterownika i ponownie go zainstalować. Nie wiem ile ma lat ten lapek,
    ale z instalacją najnowszych sterowników może być klapa. Miałem swego
    czasu małą zagwózdkę przy instalowaniu sterowników ATI, pomagało dopiero
    instalowanie starszych wersji Catalyst. Chyba mają kiepskie wparcie dla
    starszych produktów (albo taka polityka, żeby zmusić do przejścia na
    nowe karty).