  • 1. Data: 2011-03-16 11:32:32
    Temat: Skonfliktowałem się z kumplem...
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    ... i to o co, o pierdołę. Mianowicie chodzi o kartę parkingową i
    uprawnienia z niej wynikające. A dokładniej o możliwość niestosowania
    się do znaku B-35 (zakaz postoju). Ja stoję na stanowisku, że karta ta
    uprawnia do niestosowania się również do znaku B-36 (zakaz zatrzymywania
    się) jako "wyższej formy" B-35, mimo że te uprawnienia nie są
    wyszczególnione Kodeksie Drogowym. Przecież żeby "uprawiać" postój - do
    czego karta uprawnia - to trzeba się zatrzymać. Stąd takie moje
    podejście do zagadnienia. On twierdzi, że do tych uprawnień trzeba
    podchodzić literalnie. Czyli jak jest znak B-35, to można parkować, jak
    B-36, to nie. Kto ma rację, kumpel, czy ja? Jeśli on, to zwrócę mu honor
    i jeszcze postawię browara na zażegnanie konfliktu, rozładowanie
    napięcia i za sprowadzenie na właściową drogę ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 2. Data: 2011-03-16 16:21:08
    Temat: Re: Skonfliktowałem się z kumplem...
    Od: "JaW" <janwojx@@USUN@..@TO@wp.pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
> [...]
    > Kto ma rację, kumpel, czy ja? Jeśli on, to zwrócę mu honor i jeszcze
    > postawię browara na zażegnanie konfliktu, rozładowanie napięcia i za

    Rację ma kumpel.

  • 3. Data: 2011-03-16 16:26:20
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-03-16 11:32, Big Jack pisze:
    > B-36, to nie. Kto ma rację, kumpel, czy ja?

    On. Tylko B-35.

  • 4. Data: 2011-03-16 16:44:32
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    (...)

    co to jest karta parkingowa?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 5. Data: 2011-03-16 16:48:56
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    > co to jest karta parkingowa?

    http://www.niepelnosprawni.gov.pl/uprawnienia-osob-n
    iepelnosprawny/komunikacja--podroz/karta-parkingowa/

  • 6. Data: 2011-03-16 17:17:51
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *neoniusz* napisał(-a):

    > On. Tylko B-35.

    heh, trzeba będzie posypać głowę popiołem :D Chociaż, byłem święcie
    przekonany, że postój jest dalszą konsekwencją zatrzymania, które jest
    niezbędne do postoju.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2011-03-16 19:55:26
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 16 Mar 2011 17:17:51 +0100, Big Jack napisał(a):

    > heh, trzeba będzie posypać głowę popiołem :D Chociaż, byłem święcie
    > przekonany, że postój jest dalszą konsekwencją zatrzymania, które jest
    > niezbędne do postoju.

    Dokładnie. Mając kartę parkingową możesz wykonywać tę dalszą
    konsekwencję. Nie mając - nie możesz, zatem możesz się w tym miejscu
    tylko zatrzymać.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 8. Data: 2011-03-16 20:25:18
    Od: PJ <p...@g...com>

    no dobra a jak posiadacz karty parkingowej postawi auto tak ze
    zablokuje przejazd ? wąska uliczka, wąski chodnik po obu stronach,
    auta parkują po lewej, właściciel karty parkingowej po prawej (za
    B-35) i nie ma przejazdu, inny przypadek: dojazd do śmietnika ...
    czyli trzeba zamieniać B-35 -> B-36 żeby nie było takich sytuacji ?

    P.

  • 9. Data: 2011-03-16 22:22:25
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    9...@w...googlegroups.com
    *PJ* napisał(-a):

> [...]
    > B-35) i nie ma przejazdu, inny przypadek: dojazd do śmietnika ...
    > czyli trzeba zamieniać B-35 -> B-36 żeby nie było takich sytuacji ?

    Może wystarczy dać pod B-35 zastrzeżenie, że dotyczy również i tu
    piktogram z wózkiem

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 10. Data: 2011-03-17 00:48:39
    Od: PJ <p...@g...com>

    nie widzę tego :-) chyba raczej powinni dopisać formułkę o
    nieutrudnianiu ruchu lub coś w tym stylu bo tekst "pod warunkiem
    zachowania szczególnej ostrożności" to jest raczej za mało ...

    P.