-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Skoda Fabia 1.2 - Check Engine
Date: Tue, 22 Jan 2013 00:03:33 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 24
Message-ID: <kdkhg7$6dj$1@node1.news.atman.pl>
References: <50f92131$0$1307$65785112@news.neostrada.pl>
<kdb81c$n2n$1@node1.news.atman.pl>
<50f92600$0$1318$65785112@news.neostrada.pl>
<50fda055$0$1299$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 109.231.25.106
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1358809415 6579 109.231.25.106 (21 Jan 2013 23:03:35
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 21 Jan 2013 23:03:35 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130107 Thunderbird/17.0.2
In-Reply-To: <50fda055$0$1299$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2480331
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-01-21 21:10, Jaroslaw Postawa pisze:
> No i jestem po kolejnej wizycie w tzw. ASO (Elcar we Wrocławiu). Kabaret
> po prostu. Dzisiaj wysępiłem protokół z VASa, a tam błędy:
> - P0106 - Ciśn. w kolektorze ssącym/ciśn.powietrza=>-g71/-f96-
> - P0172 - Mieszanka za bogata.
> Czyli usterka dalej nie jest usunięta mimo 3 wizyt. Poza tym jak im
> mówiłem, że za dużo pali od pierwszej wizyty u nich, to twierdzili, że
> to zima. Czy jest możliwość, że ichnie "wgranie nastawów" zrobili nie
> dla tego silnika lub nie tak jak trzeba i dlatego teraz są problemy?
>
> Oczywiście magicy stwierdzili, że powyższe błędy to rozrząd i należy się
> 1400PLN. Dziwne, że przy 2 poprzednich wizytach nikt o rozrządzie nie
> mówił. Niech spadają. Pojadę do kogoś innego na sprawdzenie, bo znając
> ich podejście, to mi jeszcze pół silnika po drodze każą wymienić.
Z tym rozrządem to nie takie głupie, sprawdź napinacz paska i czy znaki
się zgadzają. Jak wszystko jest na miejscu to sprawdź czy przewody do
MAPsensora są OK, jeśli OK to podpiąć kompa i śledzić wskazania z tego
czujnika. Na koniec jeszcze zweryfikować nieszczelności dolotu.
--
Pozdrawiam
Lewis
Następne wpisy z tego wątku
- 22.01.13 00:09 Lewis
- 22.01.13 11:43 Jaroslaw Postawa
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO