eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySkoda Fabia 1.2 - Check EngineRe: Skoda Fabia 1.2 - Check Engine
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Skoda Fabia 1.2 - Check Engine
    Date: Tue, 22 Jan 2013 00:03:33 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 24
    Message-ID: <kdkhg7$6dj$1@node1.news.atman.pl>
    References: <50f92131$0$1307$65785112@news.neostrada.pl>
    <kdb81c$n2n$1@node1.news.atman.pl>
    <50f92600$0$1318$65785112@news.neostrada.pl>
    <50fda055$0$1299$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 109.231.25.106
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1358809415 6579 109.231.25.106 (21 Jan 2013 23:03:35
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 21 Jan 2013 23:03:35 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130107 Thunderbird/17.0.2
    In-Reply-To: <50fda055$0$1299$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2480331
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-01-21 21:10, Jaroslaw Postawa pisze:

    > No i jestem po kolejnej wizycie w tzw. ASO (Elcar we Wrocławiu). Kabaret
    > po prostu. Dzisiaj wysępiłem protokół z VASa, a tam błędy:
    > - P0106 - Ciśn. w kolektorze ssącym/ciśn.powietrza=>-g71/-f96-
    > - P0172 - Mieszanka za bogata.
    > Czyli usterka dalej nie jest usunięta mimo 3 wizyt. Poza tym jak im
    > mówiłem, że za dużo pali od pierwszej wizyty u nich, to twierdzili, że
    > to zima. Czy jest możliwość, że ichnie "wgranie nastawów" zrobili nie
    > dla tego silnika lub nie tak jak trzeba i dlatego teraz są problemy?
    >
    > Oczywiście magicy stwierdzili, że powyższe błędy to rozrząd i należy się
    > 1400PLN. Dziwne, że przy 2 poprzednich wizytach nikt o rozrządzie nie
    > mówił. Niech spadają. Pojadę do kogoś innego na sprawdzenie, bo znając
    > ich podejście, to mi jeszcze pół silnika po drodze każą wymienić.

    Z tym rozrządem to nie takie głupie, sprawdź napinacz paska i czy znaki
    się zgadzają. Jak wszystko jest na miejscu to sprawdź czy przewody do
    MAPsensora są OK, jeśli OK to podpiąć kompa i śledzić wskazania z tego
    czujnika. Na koniec jeszcze zweryfikować nieszczelności dolotu.

    --
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: