eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySkoda Fabia 1.2 - Check EngineRe: Skoda Fabia 1.2 - Check Engine
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 21 Jan 2013 21:10:13 +0100
    From: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.2; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130107
    Thunderbird/17.0.2
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Skoda Fabia 1.2 - Check Engine
    References: <50f92131$0$1307$65785112@news.neostrada.pl>
    <kdb81c$n2n$1@node1.news.atman.pl>
    <50f92600$0$1318$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <50f92600$0$1318$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 35
    Message-ID: <50fda055$0$1299$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.4.17.122
    X-Trace: 1358798933 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1299 83.4.17.122:4532
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2480302
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-01-18 11:38, Jaroslaw Postawa pisze:
    > W dniu 2013-01-18 11:26, Lewis pisze:
    >
    >> Widocznie przepustnica domaga się już wymiany a nie czyszczenia.
    > Twierdził, że nie trzeba wymieniać. Zresztą przy przebiegu 87kkm byłoby
    > to chyba trochę dziwne.
    >
    >> Heh usuną i wgrał nowe :D Fajnie powiedział. Po prostu zrobił adaptację
    >> przepustnicy, i jak widać nieudolnie skoro po tym "wgraniu nastaw" dalej
    >> Ci falował :P Adaptacja przeprowadza się sama po kilkudziesięciu km.
    > Też mi się tak wydawało, ale skoro pół ASO stwierdziło, że tak ma być,
    > to taki laik jak ja się nie będzie kłócił.
    >>
    >> Powiedz żeby sprawdzili odmę pod kątem nieszczelności.
    >> Niech sprawdzą korekty długo i krótkoterminowe OIDP kanał 31 czy jakoś
    >> tak, mają nie przekraczać +-5%.
    >>
    No i jestem po kolejnej wizycie w tzw. ASO (Elcar we Wrocławiu). Kabaret
    po prostu. Dzisiaj wysępiłem protokół z VASa, a tam błędy:
    - P0106 - Ciśn. w kolektorze ssącym/ciśn.powietrza=>-g71/-f96-
    - P0172 - Mieszanka za bogata.
    Czyli usterka dalej nie jest usunięta mimo 3 wizyt. Poza tym jak im
    mówiłem, że za dużo pali od pierwszej wizyty u nich, to twierdzili, że
    to zima. Czy jest możliwość, że ichnie "wgranie nastawów" zrobili nie
    dla tego silnika lub nie tak jak trzeba i dlatego teraz są problemy?

    Oczywiście magicy stwierdzili, że powyższe błędy to rozrząd i należy się
    1400PLN. Dziwne, że przy 2 poprzednich wizytach nikt o rozrządzie nie
    mówił. Niech spadają. Pojadę do kogoś innego na sprawdzenie, bo znając
    ich podejście, to mi jeszcze pół silnika po drodze każą wymienić.


    Pozdrawiam,
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: