    Date: Mon, 21 Jan 2013 21:10:13 +0100
    From: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Skoda Fabia 1.2 - Check Engine

    W dniu 2013-01-18 11:38, Jaroslaw Postawa pisze:

    > Twierdził, że nie trzeba wymieniać. Zresztą przy przebiegu 87kkm byłoby
    > to chyba trochę dziwne.

    > Też mi się tak wydawało, ale skoro pół ASO stwierdziło, że tak ma być,
    > to taki laik jak ja się nie będzie kłócił.

    No i jestem po kolejnej wizycie w tzw. ASO (Elcar we Wrocławiu). Kabaret
    po prostu. Dzisiaj wysępiłem protokół z VASa, a tam błędy:
    - P0106 - Ciśn. w kolektorze ssącym/ciśn.powietrza=>-g71/-f96-
    - P0172 - Mieszanka za bogata.
    Czyli usterka dalej nie jest usunięta mimo 3 wizyt. Poza tym jak im
    mówiłem, że za dużo pali od pierwszej wizyty u nich, to twierdzili, że
    to zima. Czy jest możliwość, że ichnie "wgranie nastawów" zrobili nie
    dla tego silnika lub nie tak jak trzeba i dlatego teraz są problemy?

    Oczywiście magicy stwierdzili, że powyższe błędy to rozrząd i należy się
    1400PLN. Dziwne, że przy 2 poprzednich wizytach nikt o rozrządzie nie
    mówił. Niech spadają. Pojadę do kogoś innego na sprawdzenie, bo znając
    ich podejście, to mi jeszcze pół silnika po drodze każą wymienić.

    Pozdrawiam,
    Jarek