  • 1. Data: 2010-04-19 04:56:01
    Temat: Sklepy Internetowe
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Czy ktoś z was miał może do czynienia z jakimiś sklepami internetowymi
    handlującymi podzespołami? Poza AVT jest coś wartego uwagi?

    Można zaufać tym firmom?
    http://www.test.allbud.pl/index.php
    http://seko-elektronik.com.pl

  • 2. Data: 2010-04-19 08:27:50
    Temat: Re: Sklepy Internetowe
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-04-19 06:56, Atlantis pisze:
    > Czy ktoś z was miał może do czynienia z jakimiś sklepami internetowymi
    > handlującymi podzespołami? Poza AVT jest coś wartego uwagi?

> [...]

    TME, Elfa, Distrelec, Maritex, Mikros, MK Elektronik, Dart Elektronik,
    Soltronik.

    MD

  • 3. Data: 2010-04-19 19:13:04
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-04-19 10:27, Mario pisze:

> [...]
    [...]
    > TME, Elfa, Distrelec, Maritex, Mikros, MK Elektronik, Dart Elektronik,
    > Soltronik

    Plus jeszcze: Seguro, Propox, Piekarz, NIKOMP, Kamami, LIS POL,
    Semiconductors Bank, Farnell.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 4. Data: 2010-04-19 19:18:20
    Od: "Roman" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> napisał w wiadomości

    > Plus jeszcze: Seguro, Propox, Piekarz, NIKOMP, Kamami, LIS POL,
    > Semiconductors Bank, Farnell.

    DIAX.

    Pzdrw.
    Roman

  • 5. Data: 2010-04-20 16:20:42
    Od: Account <u...@e...org>

    > DIAX.

    http://www.mselektronik.com.pl
    http://www.soyter.pl
    http://sensu.pl
    http://rcs-elektronik.com.pl/sklep/index.php
    Tutaj można zamawiać w detalu jeżeli coś jest w magazynie:
    http://www.jm.pl
    http://gamma.pl

  • 6. Data: 2010-04-21 21:25:38
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-04-20 18:20, Account pisze:

    > Tutaj można zamawiać w detalu jeżeli coś jest w magazynie:
    > http://www.jm.pl

    :-o Zawsze sądziłem, że "oddziałem" detalicznym JM Elektronik jest
    właśnie Seguro. No i JM nie ma wygodnego sklepu internetowego.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 7. Data: 2010-04-22 09:17:40
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-04-21 23:25, Adam Dybkowski pisze:

    > :-o Zawsze sądziłem, że "oddziałem" detalicznym JM Elektronik jest
    > właśnie Seguro. No i JM nie ma wygodnego sklepu internetowego.

    Gama też nie ma sklepu internetowego, ani Soyter. Ani wspomniany przez
    wątkotwórce seko-elektronik.

    MD

  • 8. Data: 2010-04-22 19:09:11
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-04-22 11:17, Mario pisze:

    > Gama też nie ma sklepu internetowego, ani Soyter. Ani wspomniany przez
    > wątkotwórce seko-elektronik.

    Ano właśnie. W praktyce dość denerwujące jest wysyłanie zapytań (a wielu
    dystrybutorów nie publikuje cen na www), czekanie na odpowiedź itd. Przy
    zakupach detalicznych zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest
    najzwyklejszy sklep internetowy taki jak TME / Propox / Seguro.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 9. Data: 2010-05-20 18:07:57
    Od: dyziek86 <a...@t...pl>

    W artykule <hqp47p$ghk$1@news.onet.pl> Mario napisal(a):

    > W dniu 2010-04-21 23:25, Adam Dybkowski pisze:
    >
    > (...) nie ma sklepu internetowego, ani Soyter.

    Jak to Soyter nie ma?!
    Zajrzyj na http://sensu.pl
    MD.

  • 10. Data: 2010-05-21 19:51:10
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-05-20 20:07 dyziek86 napisał(a):

    > Jak to Soyter nie ma?!
    > Zajrzyj na http://sensu.pl

    W rzeczy samej - dziwne, że nie ma linka do ich sklepu internetowego z
    głównej strony: http://www.soyter.pl/
    A może gdzieś jest ukryty po nic nie znaczącym przyciskiem? Ja w każdym
    razie nie znalazłem. Już bardziej by się kojarzyła nazwa sklep.soyter.pl
    czy coś w tym guście.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/