  • Data: 2012-05-08 23:08:49
    Temat: Re: Składam komputer - kilka porad sprzętowych potrzebnych.
    Od: Michal <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-08 22:20, R.e.m.e.K pisze:

    > No zobacz, przeczytalem wiele testow procesorow sandy bridge i nigdzie nie
    > trafilem na ten "detal", zatem kupilem z K, bo go krece. A teraz sie
    > okazuje, ze odjalem wydajnosci wirtualkom :/
    > Pocieszam sie tym, ze moze az tak wiele nie stracilem, bo VT-d sluzy do
    > bezposredniego dostepu do peryferiow typu sieciowka czy grafika. Sieciowka i
    > tak ma naturalne ograniczenie w wydajnosci, a 3D w guescie nie uzywam.

    Ale na takim np: VirtualBoxie bez sprzętowej wirtualizacji jesteś
    skazany na obsługę tylko 1 rdzenia przez system gościa. Jak dla mnie
    spore ograniczenie.

    > Swoja droga skad to ograniczenie?

    Pytanie do Intela. Pozycjonowanie? Albo rybki albo akwarium - seria K
    dla overckockerów, do przedsiębiorstw, wirtualizacji itp. ma się płacić
    za każdy MHz.

    --
    /MB