  • 11. Data: 2012-06-19 22:41:25
    Temat: Re: Skladam PeCeta :)
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    Użytkownik "Mr Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jrq6go$mgg$1@inews.gazeta.pl...
    > Jakim softem? JAk to zrobic? Ewentualnie jak alternetywnie to rozwiazac?

    Ja używam Acronis True Image Home 2012
    Sprawdza się bardzo dobrze.

    --
    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl

  • 12. Data: 2012-06-19 23:45:34
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-06-19 19:03, Michal Lukasik pisze:
    > Nie wiem jak inni producenci, ale Gigabyte ma dla Twoich znajomych
    > przydatną funkcję - Xpress-Recovery.
    > http://www.gigabyte.com/webpage/21/Xpress-Recovery2.
    html
    > O tej akurat wiem, bo moja MB oferuje i z ciekawości testowałem.
    Ale ta funkcja/program ma jedną poważną wadę:
    "Does not support RAID/AHCI (class code 0104/0106) hard disks." Czyli
    dyski sata tylko w trybie IDE-compatible (co przekreśla sensowne
    używanie współczesnych dysków SSD, NCQ, itd).

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 13. Data: 2012-06-20 00:07:27
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "BartekK" <s...@d...org> wrote in message
> [...]
    > "Does not support RAID/AHCI (class code 0104/0106) hard disks." Czyli dyski
    > sata tylko w trybie IDE-compatible (co przekreśla sensowne używanie

    wbrew deklaracji producenta u mnie dziala
    co oczywiscie nie znaczy ze jest to regula i mozna na tym bazowac ;)

  • 14. Data: 2012-06-20 00:18:50
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Mr Misio" <m...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > Glowny cel - zrobic tak, zeby mozna bylo przywrocic system do miejsca w ktorym
    > go zostawie po przygotowaniu wszystkiego...

    ntg

    ja tam mam mase ghostow (dodawali to kiedys do co drugiego sprzetu,
    a i teraz mozna kupic np. z samsungiem 830) wiec podlaczam bootowalnego
    pendrive 8-16GB (obecnie to groszowe sprawy, szybki byc nie musi, tego sie
    codziennie nie robi) z freedosem i macham obraz...

    http://kdo.pl/pendrive-pqi-16gb-2-0-coold-u339-deep-
    blue-new-116039
    ten fajny jest bo ma mikro przelaczniczek RO\RW

    jak sie w biosie ustawi bootowanie z pendrive na pierwszym miejscu,
    wklepie jedna linijke w autoexecu to wystarczy go wetknac, wlaczyc
    komputer, odczekac 15 minut wyjac i zresetowac zeby zadzialalo

    mozna to oczywiscie wrzucic na plytke, duzo wiecej roboty z tym nie bedzie...

  • 15. Data: 2012-06-20 01:13:37
    Od: " Gil" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mr Misio <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > po zainstalowaniu wszystkiego).
    >
    > Jakim softem? JAk to zrobic? Ewentualnie jak alternetywnie to rozwiazac?

    Sprawdzaj sobie codziennie stronę:
    http://www.giveawayoftheday.com/

    Codziennie masz jakiś normalnie płatny program albo dwa, który producent
    zezwala na bezpłatne zainstalowanie tylko dziś i korzystanie z niego bez supportu.
    Tam co jakiś czas pokazuje się program firmy Paragon albo Acronic do robienia
    kopii do reinstalacji systemu. Kopię można robić na HDD lub DVD.
    Będziesz miał darmowy funkcjionalny soft do tych spraw. Zwykle wypuszczony rok
    temu w normalnej sprzedaży ale to nie szkodzi.
    Poza tym można teź coś innego ciekawego wychaczyć. Ostatnio nieczęsto.

  • 16. Data: 2012-06-20 01:33:07
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik BartekK napisał:
> [...]
    > dyski sata tylko w trybie IDE-compatible (co przekreśla sensowne
    > używanie współczesnych dysków SSD, NCQ, itd).

    Ano wlasnie :/

    Bo juz sie cieszylem - plyta akurat Gigabyte ...

  • 17. Data: 2012-06-20 09:02:29
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Mr Misio nabazgrał(a):

> [...]
    > Glowny cel - zrobic tak, zeby mozna bylo przywrocic system do miejsca w
    > ktorym go zostawie po przygotowaniu wszystkiego...

    Jak zasilacz nie pomoże to polecam ghosta ...

  • 18. Data: 2012-06-20 09:27:37
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    " Gil" napisał:

> [...]
    > supportu.
    > Tam co jakiś czas pokazuje się program firmy Paragon

    Właśnie dzisiaj pojawił się tam Paragon Backup & Recovery 11 Compact ;->
    Nie wiem, czy umożliwia utworzenie medium startowego, ale to już NTG.

    > Poza tym można teź coś innego ciekawego wychaczyć.

    Nie, niczego takiego na szczęście nie można wykonać.
    WyHaczyć i owszem.

    JoteR

  • 19. Data: 2012-06-20 15:01:27
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Gil napisał:

    > Sprawdzaj sobie codziennie stronę:
    > http://www.giveawayoftheday.com/

    Dodlam sobie RSS-a :) Dzieki. Kiedys pamietalem o tej stronce.

> [...]
    > temu w normalnej sprzedaży ale to nie szkodzi.
    > Poza tym można teź coś innego ciekawego wychaczyć. Ostatnio nieczęsto.

    Pewnie juz dużo wyhaczyles to i pula ciekawego dla Cieboe softu stopniala ;)

  • 20. Data: 2012-06-20 15:01:50
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik JoteR napisał:

    > Właśnie dzisiaj pojawił się tam Paragon Backup & Recovery 11 Compact ;->
    > Nie wiem, czy umożliwia utworzenie medium startowego, ale to już NTG.

    Wyhaczam :) Sie zobaczy :)