  • Data: 2012-06-20 00:18:50
    Temat: Re: Skladam PeCeta :)
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    "Mr Misio" <m...@g...pl> wrote in message
    news:jrq6go$mgg$1@inews.gazeta.pl...
    > JAk zrobić potem taki backup, najlepiej na DVD(niekoniecznie jednym), żeby w
    > razie co jak zapadnie decyzja "trza to reinstalnac" to w miare prosto po
    > wlozeniu plyty wszystko wroci do etapu, ktory zostawie (teraz, po
    > zainstalowaniu wszystkiego).
    > Jakim softem? JAk to zrobic? Ewentualnie jak alternetywnie to rozwiazac?
    > Glowny cel - zrobic tak, zeby mozna bylo przywrocic system do miejsca w ktorym
    > go zostawie po przygotowaniu wszystkiego...

    ntg

    ja tam mam mase ghostow (dodawali to kiedys do co drugiego sprzetu,
    a i teraz mozna kupic np. z samsungiem 830) wiec podlaczam bootowalnego
    pendrive 8-16GB (obecnie to groszowe sprawy, szybki byc nie musi, tego sie
    codziennie nie robi) z freedosem i macham obraz...

    http://kdo.pl/pendrive-pqi-16gb-2-0-coold-u339-deep-
    blue-new-116039
    ten fajny jest bo ma mikro przelaczniczek RO\RW

    jak sie w biosie ustawi bootowanie z pendrive na pierwszym miejscu,
    wklepie jedna linijke w autoexecu to wystarczy go wetknac, wlaczyc
    komputer, odczekac 15 minut wyjac i zresetowac zeby zadzialalo

    mozna to oczywiscie wrzucic na plytke, duzo wiecej roboty z tym nie bedzie...