-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: "brum" <b...@o...eu>
Newsgroups: pl.misc.telefonia
Subject: Re: Skandaliczne zachowanie Orange !
Date: Tue, 8 Feb 2011 22:09:07 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 67
Message-ID: <iisbdj$unf$1@news.onet.pl>
References: <iirtrq$7ea$1@news.onet.pl>
Reply-To: "brum" <b...@o...eu>
NNTP-Posting-Host: gx.telekomns.pl
X-Trace: news.onet.pl 1297199347 31471 95.48.246.218 (8 Feb 2011 21:09:07 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Feb 2011 21:09:07 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
X-Antivirus: avast! (VPS 110131-1, 2011-01-31), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:233355
[ ukryj nagłówki ]> No i mam to ale oni się upierają, że "nie mają tego w systemie".
> Straszą już sądem.
> Skubańcy !
z Twoich wypowiedzi wnioskuje, ze wg Ciebie:
- po drugiej stronie siedza zywi ludzie, ktorzy znaja sie na rzeczy i
rozumieja co sie do nich mowi/pisze
- chca Tobie czy w ogole abonentowi zrobic na zlosc, "upieraja sie" itp.
wg mnie jest w tym ziarno prawdy, a mianowicie w radach nadzorczych i
zarzadach rzeczywiscie zasiadaja ludzie, ktorzy chca naszego dobra, pomimo
tego, ze my (abonenci) nie chcemy im tego dobra dobrowolnie oddac
jednak to, co opisujesz, to nie rozgrywka pomiedzy panem lebiedziem, a Toba,
tylko:
- zle zaprojektowany system obslugi klienta
- pojedyncze bledy ludzkie, glupota, niefrasobliwosc, niesolidnosc na
roznych etapach realizacji zamowien i oslugi posprzedaznej
to wszystko powoduje, ze abonent, ktory mysli zazwyczaj o swoim interesie i
sprawe traktuje osobiscie pojmuje rzecz jako wojne z czlowiekiem / ludzmi,
ktorzy chca mu zrobic na zlosc
wezmy dla przykladu to "straszenie sadem"
nie mam absolutnej pewnosci, ale zakladam, ze to zwykly etap sprawy, pismo
generowane automatycznie
ot, ktos tak zaprojektowal to sie pismo wyslalo i tyle
statystycznie zadziala to dobrze, w przypadku pojedynczych abonentow
zadziala zle, ale dla operatora liczy sie statystyka, a nie pojedynczy (w
dodatku taki jak Ty :) abonent
pisze mi sie latwo (bo z boku), a sam wlasciwie podobnie podchodze do takich
spraw
jednak, dla wlasnego zdrowia, trzeba starac sie zachowac dystans i
zrozumiec, ze po drugiej stronie siedzi skrypt, wzglednie bialko otumanione
skryptem i nerwowe (wrzaskliwe) podejscie skutkuje tylko czasami
lepiej jest uzywac srodkow typu reklamacja, skarga, pozew itp.
ostatnio mialem taki przypadek, juz ktorys raz z rzedu, ze dostalem fakture
z gts-u za uslugi, ktorych ani nie zamawialem, ani gts nie zrealizowal, a
konkretnie preselekcje
jak niektorzy wiedza, zlecenie mozna wyslac do bazanciarni samodzielnie,
albo przez OA (prefiksowego operatora alternatywnego)
jesli bazanty zlecenie zrealizuja, to abonent i OA otrzymaja pisemne
potwierdzenie
gts na podstawie takiego potwierdzenia uwaza, ze zlecenie szlo przez niego i
kasuje 6,5 netto za numer
pierwsza reklamacja, pomimo jasnego stanu faktycznego zostala odrzucona
(przez starszego specjaliste)
kolejne, poparte argumentem o mozliwej w kazdej chwili zmianie operatora,
byly uznawane
czyli wypadaloby w koncu poprawic regulke naliczania oplat, a oni dalej
swoje
i pierwszy odruch jest faktycznie taki, ze czlowiek sie zastanawia, co to za
pacjenci tam siedza i zlosliwie naliczaja oplaty
a tymczasem wina lezy po stronie jednego-dwoch ludzi, ktorzy kiedys tak
postanowili i do tej pory nie wpadli na to, ze sie pomylili
konczac sluzbe zycze spokojniejszego podejscia do systemow wszelakich,
zwlaszcza tych drozszych w zakupie i eksploatacji, bo to delikatne i
rozkapryszone bestie
swoja sprawe zakonczysz na etapie operatora, jesli trafisz na rozumnego
czlowieka, ktoremu jeszcze sie cos chce (pozdrawiam tych rozumnych z ocs),
albo zastosujesz wariant z uzyciem mediow
a jesli nie, to powloczysz sie po sadach w warszawie w terminach odleglych,
to tez bedzie jakies doswiadczenie
dobrej nocy zycze
Następne wpisy z tego wątku
- 11.02.11 22:56 dremka
Najnowsze wątki z tej grupy
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
- Przeniesienie numeru HaloNet -> INEA
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=