eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaSkandaliczne zachowanie Orange !Re: Skandaliczne zachowanie Orange !
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Skandaliczne zachowanie Orange !
    Date: Tue, 08 Feb 2011 20:13:49 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 27
    Message-ID: <iis4lc$3du$1@news.onet.pl>
    References: <iirtrq$7ea$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 62.121.118.98
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1297192428 3518 62.121.118.98 (8 Feb 2011 19:13:48 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Feb 2011 19:13:48 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <iirtrq$7ea$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:233352
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-02-08 18:17, vari pisze:

    > Na dodatek nie odpowiedział w ustawowym terminie 30 dni na reklamację
    > (podobno negatywnie rozpatrzoną) i upiera się, że te 30 dni niczego nie
    > dotyczy i trzeba "cierpliwie oczekiwać na list polecony z poczty".
    > Dowód złożenia reklamacji mamy z datą jej wpływu do Orange.
    > Oni nie mają nic.

    Daj im jakieś 30+10 dni. Pocztę polską z trąbką chyba każdy z nas zna
    :-( Zresztą i tak ważna będzie data stempla pocztowego, a nie "data w
    systemie".

    > Ponadto, założyli nam inne, nowe konto klienta i tam podobno "świadczą" tę
    > drugą Orange Freedom Pro.
    > Chodzi o ten uszkodzony już w salonie modem, który oddałem otrzymując pismo
    > "natychmiastowego" ROZWIĄZANIA UMOWY - "brak zapasopwych modemów na
    > stanie".
    > Wymusiłem (coś mnie tknęło) aby facet na moim egzemplarzu ręcznie dopisał
    > "zwrócono modemo-router i kratę"/
    > No i mam to ale oni się upierają, że "nie mają tego w systemie".
    > Straszą już sądem.

    Odnoszę wrażenie, że taki sposób załatwiania reklamacji modemu nie
    mieści się w procedurach ani tepe ani któregokolwiek operatora :-) Więc
    tu może być myk - miś w saloonie, opieprzony przez swojego szefa,
    schował Twój kwit głęboko, licząc na... No właśnie, na co?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: