eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaSkandaliczne zachowanie Orange !Re: Skandaliczne zachowanie Orange !
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Skandaliczne zachowanie Orange !
    Date: Tue, 08 Feb 2011 19:16:39 +0100
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 35
    Message-ID: <iis1a8$thq$1@news.net.icm.edu.pl>
    References: <iirtrq$7ea$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: maraga.eu
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1297189000 30266 2001:6a0:126:1::1 (8 Feb 2011 18:16:40
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Feb 2011 18:16:40 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.13) Gecko/20110102
    Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <iirtrq$7ea$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:233351
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 08.02.2011 18:17, vari pisze:

    > Na dodatek nie odpowiedział w ustawowym terminie 30 dni na reklamację
    > (podobno negatywnie rozpatrzoną) i upiera się, że te 30 dni niczego nie
    > dotyczy i trzeba "cierpliwie oczekiwać na list polecony z poczty".

    Cóż, akurat tutaj mogą mieć rację: ich obowiązkiem jest wysłanie pisma w
    ciągu 30 dni. Jeśli więc twierdzą, że wysłali, to trzeba czekać, aż
    poczta raczy dostarczyć.

    > No i mam to ale oni się upierają, że "nie mają tego w systemie".
    > Straszą już sądem.
    > Skubańcy !

    No i w czym problem? W sądzie pokażesz, co masz, oni nie pokażą nic,
    wygrasz jak nic. Nie ma się co przejmować ;-)

    > Czyżby Centertel chciał powtórzyć taki manewr ?

    Podejrzewam, że nie Centertel w całym swym majestacie. Jak to zwykle
    bywa, zawiodły procedury, ludzie albo to i to. A może pracownik salonu,
    w którym rozwiązałeś umowę, chciał sobie "odbić" stratę i podpisał "za
    Ciebie" kolejną? Nie takie cuda się działy (ostatnio głośno było o
    kreatywnej twórczości pracowników salonów Play, dlaczego miałoby się nie
    zdarzyć w Orange?)

    > Ale tu jest Maciej Bembenek, jest portal Telepolis i są telewizyjne programy
    > interwencyjne.

    Możesz jeszcze inaczej: opisz całą sytuację "najwyższej instancji BOKu"
    (jaką niewątpliwie w przypadku każdego operatora jest rzecznik prasowy).
    Podejrzewam, że szybko znajdzie się rozwiązanie.

    Pozdrawiam,
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: