-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
From: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>
Newsgroups: pl.misc.telefonia
Subject: Re: Skandaliczne zachowanie Orange !
Date: Tue, 08 Feb 2011 19:16:39 +0100
Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 35
Message-ID: <iis1a8$thq$1@news.net.icm.edu.pl>
References: <iirtrq$7ea$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: maraga.eu
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1297189000 30266 2001:6a0:126:1::1 (8 Feb 2011 18:16:40
GMT)
X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Feb 2011 18:16:40 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.13) Gecko/20110102
Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.7
In-Reply-To: <iirtrq$7ea$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:233351
[ ukryj nagłówki ]W dniu 08.02.2011 18:17, vari pisze:
> Na dodatek nie odpowiedział w ustawowym terminie 30 dni na reklamację
> (podobno negatywnie rozpatrzoną) i upiera się, że te 30 dni niczego nie
> dotyczy i trzeba "cierpliwie oczekiwać na list polecony z poczty".
Cóż, akurat tutaj mogą mieć rację: ich obowiązkiem jest wysłanie pisma w
ciągu 30 dni. Jeśli więc twierdzą, że wysłali, to trzeba czekać, aż
poczta raczy dostarczyć.
> No i mam to ale oni się upierają, że "nie mają tego w systemie".
> Straszą już sądem.
> Skubańcy !
No i w czym problem? W sądzie pokażesz, co masz, oni nie pokażą nic,
wygrasz jak nic. Nie ma się co przejmować ;-)
> Czyżby Centertel chciał powtórzyć taki manewr ?
Podejrzewam, że nie Centertel w całym swym majestacie. Jak to zwykle
bywa, zawiodły procedury, ludzie albo to i to. A może pracownik salonu,
w którym rozwiązałeś umowę, chciał sobie "odbić" stratę i podpisał "za
Ciebie" kolejną? Nie takie cuda się działy (ostatnio głośno było o
kreatywnej twórczości pracowników salonów Play, dlaczego miałoby się nie
zdarzyć w Orange?)
> Ale tu jest Maciej Bembenek, jest portal Telepolis i są telewizyjne programy
> interwencyjne.
Możesz jeszcze inaczej: opisz całą sytuację "najwyższej instancji BOKu"
(jaką niewątpliwie w przypadku każdego operatora jest rzecznik prasowy).
Podejrzewam, że szybko znajdzie się rozwiązanie.
Pozdrawiam,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 08.02.11 19:13 Maciej Bebenek (news.onet.pl)
- 08.02.11 21:09 brum
- 11.02.11 22:56 dremka
Najnowsze wątki z tej grupy
- "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
Najnowsze wątki
- 2025-03-11 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-03-11 Łódź => System Administrator (Linux, Active Directory) <=
- 2025-03-10 roaming
- 2025-03-10 wodor
- 2025-03-10 Ostrów Wielkopolski => NodeJS Developer <=
- 2025-03-10 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-10 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-10 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produkc
- 2025-03-10 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-10 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-10 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-10 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security