    From: m...@t...pl
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Skandal z oferta adsl tp ?
    Date: 31 May 2007 06:12:23 -0700

    On 23 Maj, 15:00, "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl> wrote:

    > a ponieważ wolumen który kupiłeś (tranzyt) nie był powalający to cena była
    > jaka była.
    > Za AC-Xa jest stała, za megabity mógłbyś uzyskać dobrą cene pod warunkiem
    > odpowiedniego wolumenu.
    >
    > Marcin

    zgadza sie, ale ile bym musial miec mbps do acx procz portu ? 20-30 ?
    poki co nie stac mnie na to a pomiedzy dsl a acx miałem 6mbps z cdp bo
    jeszcze acx nie odpalili i dizałało b.dobrze jak dla mnie, po
    właczeniu acx około 3mce testow, zabaw a jakosc mnie nie szkołowała,
    owszenm, transfery dobre, ale płynnosc sieci dawała odczuc userowi nie
    lagu, duze ping ale jakies czkawki,,,