    From: b...@i...pl
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Skandal z oferta adsl tp ?
    Date: 13 May 2007 18:27:20 +0200

    > Też możesz tak reklamować swoje usługi i zawierać umowy nawet na 10 lat, to
    > nie jest zabronione.

    Czyli mozna wszystko?
    to moze zrobimy nowa reklame: "sluchaj gnoju, jak nie kupisz u mnie netu, to ci
    jaja (...)". W koncu nie zwracam sie do nikogo konkretnego, wiec nikogo
    konkretnego ne obrazam... jaja no coz... mam z 10 w lodowce...
    Tak, ja wiem ze mozna duzo, ale sa 3 aspekty kazdej sytuacji: efektywnosc,
    moralnosc i zgoda z prawem. Rozumiem ze w gospodarce nie wszystkie 3 sie licza,
    wiec temat pomine i przyznaje Ci racje.

    > Można bez większego problemu kupić internet w większym hurcie za 100 zł za
    > Mb (bez TPNETu).

    No tak... Patrzysz z punktu widzenia duzego. Duzy moze wiecej.
    Ja napisalem ze nie ma taniego internetu PÓŁhurtowego - czyli nie 40 Mega,
    tylko 4-8 np. A ty mi mowisz ze jest tani, tylko trzeba duzo :) I jeszcze ze
    bez TPnetu. No obawiam sie ze sie z Toba zgadzam... mozna w miare tanio, jesli
    duzo. Ale ja naprawde nie ptrzebuje sprowadzic sobie tankowca ropy naftowej do
    swojego auta :)
    Mysle ze wszyscy widza rozwarstwienie cen: 4 Mbity w DSL`u sa dwa razy drozsze
    niz 6 Mbitow w Neostradzie mimo ze i tu i tu limitow nie ma... roznica tylko w
    tym ze nie ma stalego IP. Wielka roznica..

    > Prawdziwym problemem małych ISP jest brak dostępu do _taniej_
    > infrastruktury.

    Z pewnoscia kazdy kowal bylby ci wdzieczny gdybys nie mowil co jest problemem
    kowali. Szczegolnie jak z kowalem rozmawiasz i on wie w czym lezy jego
    problem :)

    pozdrawiam,
    KUBA