    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
    Date: Fri, 5 Jul 2024 14:39:42 +0200

    > A, ty z tych :)

    Po prostu masz jeszcze alternatywę do korzystania bez inwigilacji.

    > No tak, i wpisują jakiś stały kod dla takich, którzy nie podają. Nadal cię
    > to wyróżnia od innych, którzy podają.

    Daruj, tu chodzi o zupełnie podstawowe prawa obywatelskie, by nie
    śledzić nawet jeśli da się.

    > No ma znaczenie, bo inaczej nie mógłby wymagać od nich przestrzegania
    > swojego regulaminu.

    To nie od widoczności zależy tylko od możliwości zapoznania się.
    Powinieneś zainteresować się jaki jest regulamin chcąc skorzystać z
    parkingu ale i z wycieraczki.

    > No i mogę wrzucić bilet za szybę, zamknąć samochód i zakładać, że nikt nie
    > ukradnie tego biletu.

    Ja też mogę tak zakładać, bo po co ktoś poza kontrolerem biletów
    parkingowych miałby kraść bilet na którym jest numer mojego samochodu.