  • 11. Data: 2013-02-26 11:04:45
    Temat: Re: Skąd wziąć nowe testy na PJ ?
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 26 Feb 2013 09:07:02 +0100, Jacek napisał(a):

    > Zróbcie sobie obaj z przedpiścą test, a zobaczycie sami, jak to jest.
    > Stawiam flaszkę, jak uzyskacie ponad 80%.

    Ja jakiś czas temu bawiłem się takim programem, na 3 próby zdałem 3
    razy.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 12. Data: 2013-02-26 12:41:36
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-02-26 08:29:04 +0100, Jacek <s...@o...pl> said:

    > Bardzo serdecznie dziękuję za rzeczową i pomocną odpowiedź.

    Ech - wypełniasz dokładnie obraz (...).

    > A pytania z poprzednich matur, czy olimpiad przedmiotowych dostępne nie
    > tylko w internecie, ale też w formie książek, to jak myślisz? Skąd się
    > wzięły?

    Nie są niejawne.
    Pomyśl, nim cokowiek napiszesz...

    --
    Bydlę

  • 13. Data: 2013-02-26 13:03:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" napisał w wiadomości
> [...]
    >A pytania z poprzednich matur, czy olimpiad przedmiotowych dostępne
    >nie tylko w internecie, ale też w formie książek, to jak myślisz?

    Z publikacji ministerstwa/organizatora ?
    A tu minister nie ma ochoty publikowac ... pozostaje ustawa o dostepie
    do informacji publicznej :-)

    J.

  • 14. Data: 2013-02-26 17:21:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Z publikacji ministerstwa/organizatora ?
    > A tu minister nie ma ochoty publikowac ...

    Najpierw musiałby je kupić.

  • 15. Data: 2013-02-28 13:45:34
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2013-02-26 10:47, masti pisze:

    > jakiś czas temu zrobiłem sobie testy (poprzednie). Zajęło mi to 2 minuty
    > ze 100%. ze 2 były posrane. Skoro nie umiesz odpowiedzieć na proste
    > pytania dotyczące sytuacji dorgowych to może jeździj taksówką?

    Tego właśnie mi brakuje na niektórych grupach... :)
    Cała esencja PMSu. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.