  • 1. Data: 2013-02-25 22:08:56
    Temat: Skąd wziąć nowe testy na PJ ?
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Chętnie bym sprawdził swoje siły na nowym egzaminie (mam na myśli
    egzamin online, nie w WORDzie), to raz. Syn chodzi teraz na kurs i też
    by mu się przydało, to dwa.
    Skąd wziąć nowe testy na PJ kat A i B?
    Tu znalazłem w formie programu do pobrania, ale nie próbowałem:
    http://pobierztesty.pl/testy-na%20prawo-jazdy-B/
    Inne strony zachęcają "przetestuj za darmo", ale po wejściu jest tylko
    opcja kup test (ceny nie podają - widać tajemnica).
    Podrzućcie jakiś sprawdzony adres.
    Jacek

  • 2. Data: 2013-02-25 22:27:31
    Temat: Re: Skąd wziąć nowe testy na PJ ?
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    On 25.02.2013 22:08, Jacek wrote:
    > Podrzućcie jakiś sprawdzony adres.

    "Rewolucja czeka też kandydatów na kierowców. Zmiany pojawią się w
    teoretycznej części egzaminu na prawo jazdy. Trzeba będzie odpowiedzieć
    na 32 pytania z puli 3 tys. niejawnych pytań. "

    Powodzenia w szukaniu.

  • 3. Data: 2013-02-26 08:29:04
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-02-25 22:27, neoniusz pisze:
    > "Rewolucja czeka też kandydatów na kierowców. Zmiany pojawią się w
    > teoretycznej części egzaminu na prawo jazdy. Trzeba będzie odpowiedzieć
    > na 32 pytania z puli 3 tys. niejawnych pytań. "
    Bardzo serdecznie dziękuję za rzeczową i pomocną odpowiedź.
    Miłego dnia
    Jacek

    PS
    Sądzisz Holmesie, że jak pytania są nie jawne to znaczy, że jedynym
    sposobem ich poznania jest pójście na egzamin?
    A pytania z poprzednich matur, czy olimpiad przedmiotowych dostępne nie
    tylko w internecie, ale też w formie książek, to jak myślisz? Skąd się
    wzięły?

  • 4. Data: 2013-02-26 08:49:07
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 26 Feb 2013 08:29:04 +0100, Jacek napisał(a):

    > Sądzisz Holmesie, że jak pytania są nie jawne to znaczy, że jedynym
    > sposobem ich poznania jest pójście na egzamin?
    > A pytania z poprzednich matur

    Kluczowe jest tu lowo "poprzednich". Pula pytan na PJ ma byc, o ile wiem,
    stala.

    Zamiast popierac cwaniactwo i kombinatorstwo, zagon syna do nauki. Sam przy
    tym tez skorzystasz.

    Bedziesz go w ten sposob przepychal kolejno przez wszystkie szkoly i
    egzaminy?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 5. Data: 2013-02-26 08:53:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-02-26 08:49, Maciek pisze:

    > Bedziesz go w ten sposob przepychal kolejno przez wszystkie szkoly i
    > egzaminy?

    Ten już będzie ostatnim. No, jeszcze tylko żonę się mu przetestuje :P

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2013-02-26 09:07:02
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-02-26 08:53, Liwiusz pisze:

    > Ten już będzie ostatnim. No, jeszcze tylko żonę się mu przetestuje :P

    Zróbcie sobie obaj z przedpiścą test, a zobaczycie sami, jak to jest.
    Stawiam flaszkę, jak uzyskacie ponad 80%. Testy są tak zrobione, że
    wiedza, wiedzą, ale trzeba potrenować, żeby wejść w sposób myślenia
    układacza testów.
    Jacek

    PS
    znalazłem już jakieś tam testy (3 za darmo, potem płatne).

  • 7. Data: 2013-02-26 09:40:51
    Od: "Janusz Jackowski" <f...@w...pl>

    Jakieś dwa tyg temu były na płycie z Gazetą Prawną, ale tylko na B. Te same
    testy możesz kupić na stronie e-kierowca, na wszystkie kategorie w ich
    sklepie online w cenie ok 18 zl.
    Pozdrawiam i powodzenia.

  • 8. Data: 2013-02-26 10:11:50
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 26-02-2013 o 08:29:04 Jacek <s...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > A pytania z poprzednich matur, czy olimpiad przedmiotowych dostępne nie
    > tylko w internecie, ale też w formie książek, to jak myślisz? Skąd się

    A to pytania z poprzednich matur nadal są niejawne?

    --
    SW3
    ----

  • 9. Data: 2013-02-26 10:29:19
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-02-26 10:11, SW3 pisze:

    > A to pytania z poprzednich matur nadal są niejawne?

    Zapytaj Maćka albo Liwiusza, oni mają monopol na wiedzę.
    Jacek

  • 10. Data: 2013-02-26 10:47:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 26 Feb 2013 09:07:02 +0100 osobnik zwany Jacek napisał:

> [...]
    > Jacek
    >
    > PS
    > znalazłem już jakieś tam testy (3 za darmo, potem płatne).

    jakiś czas temu zrobiłem sobie testy (poprzednie). Zajęło mi to 2 minuty
    ze 100%. ze 2 były posrane. Skoro nie umiesz odpowiedzieć na proste
    pytania dotyczące sytuacji dorgowych to może jeździj taksówką?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?