  • Data: 2013-09-12 16:55:50
    Temat: Re: Skąd wiedzą?
    Od: Helios <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-12 12:00, Budzik pisze:
    > Temat - zawarcie ubezpieczenia ze znizkami de facto takich znizek nie
    > posiadając.
    >
    > Znajoma chciała tak zrobic.
    > I firma odrzuciła, stwierdzając, ze ona nie ma znizek jakie podała.
    >
    > Pytanie - skad wiedzieli?
    > Wiem, ze jest baza wypadków / stluczek ale baza ubezpieczeń z wszystkich
    > firm dla wszystkich kierowców?

    ale w czym problem? ostatnio w pzu przepisywałem OC i przyjęli to na
    moje oświadczenie ale z zastrzeżeniem że w razie szkody będą dokładnie
    sprawdzać i jeżeli złożyłem nieprawdę to bach sam zapłacę za szkodę

    to samo w banku przy drobnych kredytach możesz napisać że jesteś kawaler
    i zdrowy jak ryba (i nikt tego nie sprawdza) a jak umrzesz to
    ubezpieczenie kredytu jest nieważne bo podałeś nieprawdę co bank
    oczywiście rzetelnie sprawdzi i udowodni że owy strup na dupie który
    miałeś w chwili zaciągania kredytu był pośrednio przyczyną twojej śmierci

    i takich analogii w różnych dziedzinach można by wymieniać długo